Kdo píše ty negativní recenze?
Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)
Hodnocení: |
průměrně:
3,5/5
|
Autor: |
Šeris |
Vloženo: |
30. 7. 2022 |
Pobyt: |
červenec 2022 |
Přečteno: |
432x |
Recenze se líbila: |
149
čtenářům |
Fotografie: |
7 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Vážně nechápu, kdo píše ty negativni recenze. Právě jsem ubytovana v hotelu Hermes. Naprosto čistý a uklizeno pokoj, uklízečka tu je každý den, a nikde ani zrnicko písku z pláže...a že toho přineseme dost. Všichni slušní a usměvavý...jídlo je parádní, 10 druhů oliv, salátů a různých bulharských jidel...na své si přijdou i ti, kteří preferují hranolky, řízky apod. Animátoři bezvadni. Servis super. Jediný kdo to tu kazí, jsou občas Češi, kteří se tu chovají arogantně a povýšeně a ve finále je vidět, že jim leze sláma z bot....mno, za ty se někdy stydíme. Jinak super.
Ubytování
průměrně
(3,9/5)
Nemáme jedinou stížnost- každý den úklid, čisté a voňavé ručníky,
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Bez stížnosti
Pláž a moře
průměrně
(2,8/5)
Bezva
Okolí hotelu
průměrně
(3,1/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,5/5)
Celkový dojem kazí turisti, kteří si myslí, že si zaplatili dovolenou a můžou si dovolit vs
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 73 z 127 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Pavlína: Recenze často píše konkurence! - 6. 11. 2023 14:00
Recenze často píše konkurence nebo lidi co v hotelech ani nebyli,ale mají potřebu škodit. Pokud uvidíte v 10 recenzích 6 lidí maximálně spokojených, 2 lidi hodnotící průměrně a dva co by tam už nikdy nejeli a bylo to podle nich příšerný, tak ty dva v klidu vypusťte. Každýmu se může stát, že dostane blbej pokoj, bude pršet anebo měl trochu jiný představy, případně srovnává jabka s hruškama, ale pokud většina hodnotí hotel nadšeně, tak budu věřit tý většině. reagovat