Napsat recenzi

Hotel Lotos

Recenze hotelu Hotel Lotos *** (Bulharsko - Albena - Balčik)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 69x
Recenze se líbila: 287 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Zastaralý, neuklizený hotel.

Ubytování  průměrně (2/5)

Kromě vynášení odpadkových košů se na pokoji neuklízelo.Na skříních prach pravděpodobně ještě z loňska :-(. Jinak pokoj prostorný s klimatizací. Koupelna už toho měla hodně za sebou.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Jídlo dobré, čistota v jídelně neuspokojivá, kávovar na pohled odpudivý.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál na recepci nekomunikativní, ostatní v pořádku.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Pláž malá - na začátek sezóny vyhovující.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Všude ve městě velký nepořádek, povalují se odpadky.

Oprýskané neopravené budovy. Město Balčik leží v krásné krajině, jen škoda, že to místní nedokážou zúročit.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Albena - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání