Hotel Lotos
Recenze hotelu Hotel Lotos *** (Bulharsko - Albena - Balčik)
Hodnocení: |
průměrně:
3/5
|
Autor: |
IL |
Vloženo: |
2. 7. 2018 |
Pobyt: |
červen 2018 |
Přečteno: |
69x |
Recenze se líbila: |
287
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Zastaralý, neuklizený hotel.
Ubytování
průměrně
(2/5)
Kromě vynášení odpadkových košů se na pokoji neuklízelo.Na skříních prach pravděpodobně ještě z loňska :-(. Jinak pokoj prostorný s klimatizací. Koupelna už toho měla hodně za sebou.
Strava a stravování
průměrně
(4/5)
Jídlo dobré, čistota v jídelně neuspokojivá, kávovar na pohled odpudivý.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Personál na recepci nekomunikativní, ostatní v pořádku.
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Pláž malá - na začátek sezóny vyhovující.
Okolí hotelu
průměrně
(4/5)
Celkový dojem
průměrně
(3/5)
Všude ve městě velký nepořádek, povalují se odpadky.
Oprýskané neopravené budovy. Město Balčik leží v krásné krajině, jen škoda, že to místní nedokážou zúročit.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.