Nic moc
Recenze hotelu Orchidea Komplex Aparthotel *** (Bulharsko - Albena - Albena)
Hodnocení: |
průměrně:
3,9/5
|
Autor: |
Marie Plachá |
Vloženo: |
22. 8. 2024 |
Pobyt: |
srpen 2024 |
Přečteno: |
5x |
Recenze se líbila: |
33
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Bulharsko je krásne,místní lidé spíše protivni, arogantní....trochu nechápu,když jim jde o kšeft teda....More vážně teplé,pekne
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Malé lidi pokoje,plíseň v koupelně,neodtekajici kanálek ve sprse. Po příjezdu Rumunů,Ukrajinců ... absolutně nevhodné chování...rev,lítání,jako zvěř....k zbliti...nikdo jim nic nerekl
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Stereotypní,dost mastne
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
Toaletní papír doplňován,ručníky denne
Pláž a moře
průměrně
(5/5)
Úžasná....jen od hotelu daleko
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Je tu velke horko, tudíž kytky se nedají dobře pěstovat v takove oblasti veder, nepořádek všude povalující se odpadky...Přímo i hotelu pravidelně uklizené koše...
Celkový dojem
průměrně
(3,9/5)
More úžasné......Tento hotel už nikdy.....!Chtěla jsem hotel pro nenáročné to ano,ale plíseň,kanálek......Jídlo....všichni jsme měli dost těžké střevní potíže.manzel já průjem..děti zvracení.....Všichni co tu s námi byli měli zažívací problémy,jedna paní na kapackach....Budu ráda,když zítra zvládnu let do ČR
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 4 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Zkušený cestovatel: Přehnané očekávání - 23. 8. 2024 18:22
Ano, nic proti nižším nárokům, ekonomické hranici a pod. Jen nelze mít představu o vysoké úrovni poskytovaných služeb. Úroveň 3* je v praxi druhá nejnižší (ze 4) a jde tedy o obecně podprůměr té komplexní nabídky (ano, pár jich bude hodnoceno značně nad ten průměr, ale půjde o jednotky %). A personál, který jen obsluhuje a nemůže kasirovat ? Netuším, zda můžete pamatovati dřívější zotavovny ROH, kde se jídla odebitala na stravenky - číšníci zde byli z trestu. Jak k lepšímu výkonu motivovat pingla, který by v normální restauraci měl za celý stůl útratu k 100 EUR, ale při All Incl. režimu naprosto nic (a při PP možná 8 EUR za nějakou vodu). Proto je tento typ stravování zajišťován převážně obsluhou nekvalifikovanou, brigádnicky a čím nižší úroveň zařízení, tím i personálu obecně. reagovat