Napsat recenzi

Pro velmi nenáročné klienty.

Recenze hotelu The Art Hotel & Resort ***** (Bahrajn - Muharraq - Amwaj Islands)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2025
Přečteno: 0x
Recenze se líbila: 23 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel je zajímavý, personál příjemný a kuchaři umí vařit.

Tím však pozitiva končí.

Rozhodně úroveň služeb hotelu neodpovídá pěti hvězdě.

Za mě bohužel nejhorší zkušenost a vlastně i dovolená. Rozhodně nikdy tento hotel nedoporučím a velmi si rozmyslím i cestovní kancelář.

Při komunikaci jak s hotelem tak s cestovní kanceláří jsem si uvědomila, jak málo jde oběma stranám o hosty. Pozitivních recenzí mají tolik, že je negativní netrápí.

Byla jsem na mnoha místech, i v méně hvězdičkových hotelech, a úroveň všude byla mnohem vyšší.

I v chudém Senegalu či na Kapverdách, kde skoro nic nevypěstují vše bylo bez problémů a s úžasnou nabídkou všeho a plus perfektním servisem. Ve finále, toto je má jediná negativní recenze a vážně špatná zkušenost.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Pokoj hezký, prostorný.

ALE:

- dva dny jsme řešili trezor

- každý úklid musíte připomínat, že pro dva je jeden ručník málo

- dveře se nedovíraly, ptoto uklízeči či ti co nám doplňovali vodu nám nechávali neustále otevřený pokoj (což nebylo příjemné a bez trezoru už vůbec)

- a pak drobnosti jako kosmetika a župan opět pouze pro jednoho

- mě osobně ještě byla všude dost zima (ale to má každý jinak :0) )

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Nechci hanit práci kuchařů a obsluhy.

ALE:

- o plátek masa tu člověk nezavadí

- okurka, mrkev a nezralá rajčata už po třech dnech vážně nebaví (vlezete do samošky a je tam 30 druhů zeleniny a 30 druhů ovoce - tady se točí 5 zakladních druhů dokola)

- stále ta samá ryba celý týden

- celkově prostě malý výběr

- neustále Vás přesouvají z restaurace do restaurace (a opravdu to není kvůli lepšímu jídlu)

- jestli jste zvyklí se na večeře upravovat (bývají na hotelech této kategorie slavnostnější), tak zde fakt nemusíte - nikdy nevíte kam Vás šoupnou a jestli tam (ženy) v šatičkách neumrznete - a rozhodně servírování se nikterak neliší od oběda

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Personál milý.

Služby nevyhovující.

Vybavení hotelu krásně popsané - ale né vše se Vás jako hosta týká a all-inclusive, zde je možná trochu spíše podřadné než výhoda (můj pocit).

Takže když se popis služeb od CK na webu, od CK po příletu a od hotelu liší + k tomu se to za týdení pobyt několikrát změní - no nemůžu napsat, že to bylo super. Nebylo a za mě velké zklamání!

- třeba si v klidu večer posedět, můžete v Loby baru (musíte si pro vše běhat do ,,jídelny,, jelikož bar je all-inclusive pouze do sedmi) - nebo můžete potom do 2. baru v hotelu , kde se kouří a je tam tma a nebo blokovat celý večer místo v jídelně, kde rozhodně není klid

Pláž a moře  průměrně (3,8/5)

Pláž soukromá a čistá. Bazény čisté a teplejší než moře :0).

Moře sice studené - tak leden je prostě leden.

Jediné smutné - před vchodem na pláž Vám projedou tašky jestli nemáte s sebou jídlo a pití - jako cože??? Ale OK, to už byla formalita.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Okolí je takové smutné, ale ten kdo rád chodí, tak může celý ostrov projít sem a tam - zážitek průměrný.

Jsou tu dvě samoobsluhy :o), kde si člověk může koupit třeba lepší ovoce, zeleninu, nauky či zmrzku co na hotelu nepotká.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Do tohoto hotelu už nikdy více.

Škoda jen, že lidé málo píšou špatné recenze.

Během pobytu jsem potkala mnoho nespokojených lidiček z různých zemí, ale recenze běží stále jen pozitivní.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Muharraq - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání