Dovolená - Hotel Brilliant Albánie
Recenze hotelu Brilant Hotel **** (Albánie - Saranda (Sarandë) - Saranda)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
nespokojená zákaznice |
Vloženo: |
29. 7. 2019 |
Pobyt: |
červenec 2019 |
Přečteno: |
258x |
Recenze se líbila: |
298
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Jsem vyléčena z dovolené u moře v Albánii , již nikdy více, přála bych zástupcům cestovní kanceláře A**** ať si tam zajedou sami a ať raději ani neříkají že jsou z cestovky
Ubytování
průměrně
(4/5)
Chybí poličky v koupelně, šuplíky vypadávají, musel spravit přítel , úklid nic moc, paravany na balkón chybí, do pokoje kouká zedník ,obkladač kde jaký dělník, hotel vedle v rekonstrukci, trezor nefungoval
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
automat na džusy již 2 den nefunguje, káva šílená, nevím z čeho vařené, malý výběr zeleniny, o masu se raději nebudu vyjadřovat, a o nenajedených /slušně řečeno/polácích chamtivých bez komentáře
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3/5)
úklid nic moc
Pláž a moře
průměrně
(3,3/5)
špinavá ,neuklizená
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
bordel, špína, za hotel raději nechodit
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
špatný
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.