Napsat recenzi

Turecko

Recenze hotelu Papillon Zeugma Relaxury Hotel Resort & Spa ***** (Turecko - Belek - Belek)

Hodnocení:
průměrně: 4,2/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2019
Přečteno: 167x
Recenze se líbila: 223 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Musím říct, že jsme byli rozhořčeni, protože místo Papillonu jsme byli přestěhováni do jiného hotelu, ač jsme předem při platbě zájezdu avizovali, že pokud by toto nastalo, nemáme o zájezd v daném termínu zájem.

Ubytování  průměrně (4,8/5)

Po zaplacení 10 usd na den za změnu pokoje ucházející, ikdyž jsme měli zaplacen v původním zájezdu pokoj s výhledem na moře a zde jsme museli opět doplácet.

Strava a stravování  průměrně (4,5/5)

Pestrá

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (5/5)

Personál super

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Dost daleko oproti původnímu hotelu

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Hezké

Celkový dojem  průměrně (4,2/5)

Podle dostupných info o level horší, než hotel, který jsme požadovali

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 4
z 4 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Belek - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání