Hororový zážitek
Recenze hotelu ASEL*** (Turecko - Kemer)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Havelková |
Vloženo: | 6. 7. 2016 |
Pobyt: | červen 2016 |
Přečteno: | 206x |
Recenze se líbila: | 248 čtenářům |
Fotografie: | 4 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 2 |
Hotel je čtyřpodlažní bez výtahu, se zastaralým vybavením a na pokojích ani v recepci nebyl k dispozici trezor. Naše doklady byly v recepci bez dozoru, protože recepční vykonávala další činnosti.
Zkažené jídlo po celý pobyt.
Ubytování
Většina přidělených pokojů byla bez tekoucí studené vody a funkční klimatizace.
Na pokoji č. 409, který nám byl přidělen (dle sdělení recepční nejlepší pokoj s balkonem) – netekla studená voda, nefungovala klimatizace a lednička nechladila, což při místních teplotách byla vražedná kombinace. Vzhledem k tomu, že netekla studená voda, tak nesplachoval ani záchod a při jeho použití jsme museli použít nádobu na odpadky, kterou jsme napustili horkou vodou a použili ke spláchnutí. Cestu do našeho pokoje ve čtvrtém podlaží jsme museli absolvovat pěšky chodbou, která nebyla klimatizovaná a koberce, které byly položené na chodbě, byly zatuchlé a páchly.
Po reklamaci a dvou urgencích delegátky nám byly nabídnuty 2 pokoje bez balkonu č. 403 (nefungovala klimatizace) a č. 210. Vybrali jsme si pokoj č. 210, protože na první pohled vše fungovalo, přestože okna pokoje byla situována na kuchyň. Bohužel až večer jsme zjistili, že matrace jsou proleželé a museli jsme si vyhledávat pozici na spaní mezi protlačenými pružinami, tak aby nás netlačily. Sprchový kout byl prolezlý plísní, a jelikož byl v koupelně sloup, který bránil přístupu z jedné strany do dveří sprchového koutu, bylo obtížné do sprchového koutu vstoupit.
Strava a stravování
Jídelna nebyla klimatizovaná, přestože slunce na její okna svítilo nepřetržitě od rána do večera, protože okna byla ze tří stran. Už u snídaně nám bylo horko.
Strava – All inclusive až po nedělní a úterní intervenci delegátky :
Snídaně – bílý chléb (ne vždy), nakrájené okurky a rajčata, tvrdý sýr balkánského typu, občas tvrdý sýr ementál, salám červený a turecká šunka vše asi po 20 kolečkách pro 21 strávníků, saláty z červeného zelí s jogurtem a olivy, salát ze zeleniny a nakrájených nudliček již zmíněných salámů. Sladké kuličky – 2 druhy, 4 druhy džemu a mléko jenom pro rodinu s dvěma dětmi. Teplé vajíčka a občas opékané brambory. Množství neodpovídalo počtu strávníků. V 8.30 již nebylo z poživatelného jídla nic k dispozici. Snězené jídlo nedoplňovali, přestože jídelna měla být otevřena do 10. hodiny. Nápoje nebyly v jídelně k dispozici do 28.6, pouze v baru u bazénu, na kterém nám při příjezdu sdělili, že nápoje musíme platit.
Po nedělní stížnosti předané delegátce, nám nápoje podávali bezplatně, pouze nealko a vodku. Později dali do nabídky bílé a červené víno samozřejmě od 9.30 – 21.30. Snídaně byly od 8.00 hod., takže jsme si mohli k snídani přinést pouze vodu ze zásobníku, pokud vůbec byly k dispozici skleničky. Kávovar byl neustále nefunkční, takže si nabralo kávu až pět klientů a pak kávovar opět opravovali a doplňovali. Džusy měly pachuť a nebyly poživatelné. Nezbylo nám nic jiného než pít obyčejnou vodu z barelu nebo místní vodu, kterou v propozicích nedoporučujete! Nakonec napouštěli místní vodu i do barelů, zřejmě z úsporných důvodů.
Automat na kávu nebyl po celý den doplněn, nebylo možné si kávu načepovat.
Obědy a večeře :
Polévky připravovali ze sáčku, pouze s jinými příchutěmi. Jedno teplé jídlo skládající se ze sekaného masa, u kterého pouze měnili tvar (kulatý nebo obdélník) a za celou dobu jsme měli jednou kuřecí přírodní plátek a jednou kuřecí nudličky v rajském protlaku. Jako přílohy byly rýže, bulgur, těstoviny nebo opékané brambory. Zeleninové saláty asi 3 druhy, olivy a někdy listy čínského zelí, okurky a často popraskaná nahnilá rajčata.
To co jsme nesnědli na oběd, jsme dostali na večeři, takže nám dali na večeři těstoviny smíchané se zeleninovým salátem a místo plátků sekaného masa, nakrájené na kostičky a to vše smíchané dohromady. Pokud zůstaly brambory, tak k nim přidali zeleninu a měli bramborový salát. Kulinářská specialita All inclusive fazole s kečupem a jako příloha rýže. Pouze v úterý 28.6., kdy přijela na kontrolu delegátka, kterou jsme pozvali, nám dali k jídlu čerstvé potraviny. Od tohoto dne jsme k jídlu měli potraviny z předešlých dnů. Ve čtvrtek už saláty smrděly, tak, že se nedalo vydržet v jejich blízkosti. Ani se nedivíme, že všechno bylo zkažené, když potraviny byly po celou dobu výdeje jídla v jídelně, která nebyla klimatizována ani vybavena chladícími vitrínami pro uložení nabízených potravin. To znamená, že byly celou dobu na volném vzduchu při teplotách okolo 30°C a více.
Vybavení, služby a personál hotelu
Ve středu přijel do hotelu majitel turecké CK, která s CK spolupracuje. Údajně se s majitelem hotelu velmi dobře bavili a smáli a nesjednali žádnou nápravu, naopak se nám personál obsluhující v jídelně vysmíval.
Zachránil nás až osmihodinový noční výpadek elektřiny v pátek 1. 7., protože se jim saláty, kterými nás krmili od 28.6. zkazily natolik, že je museli vyhodit. Zápach z těchto zkažených potravin jsme cítili, když je táhli v pytlích kolem bazénu, kde jsme v té době seděli. Z těchto pytlů vytékala páchnoucí tekutina ze zkažených potravin, která zůstala na podlaze. Po celou dobu pobytu se na nás díval obsluhující personál jako na obtížný hmyz. Překvapilo nás, že z toho mála co nám připravili k jídlu si obsluhující personál nabíral na začátku výdeje, v době, kdy ještě všichni hosté nebyli ani přítomni v jídelně, natož po jídle a chybějící potraviny samozřejmě nedoplnili. Důsledně se vyhýbali těm zkaženým salátům, brali si jenom z mála čerstvých potravin. Následně jsme zjistili, že pojídali u kuchyně, na kterou jsme viděli z našeho okna, melouny, které jsme měli dostat my. To jsem se ještě nezmínila o hygieně, kterou jsme měli možnost sledovat z našeho „útulného“ pokojíčku. Kuchař připravoval jídlo s cigaretou v ruce a nádobí bylo umyté ručně a sporadicky, protože neměli myčku. Utěrka, kterou po celou dobu nádobí utírali, byla tak špinavá, že bych ji použila tak akorát na vytření podlahy a i to až po řádném vymáchání. Vzhledem ke skladbě stravy a hygieně více lidí trpělo průjmy.
Pláž a moře
Špína a velké kluzké kameny neumožňovaly bezpečný přístup do moře. Moře bylo čisté v dopoledních hodinách, po poledni se plavalo mezi igelitovými sáčky.
Okolí hotelu
Špína
Celkový dojem
Zkažená nejen celá dovolená, ale i spousta dní po návratu! Budeme dlouho zapomínat!
ASEL nikdy v životě. To může potvrdit i dalších 19 účastníků, kteří se podepsali pod reklamací závad sepsanou hned první den na místě v hotelu.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 0 z 1 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Jendela: Asel - 1. 9. 2016 20:24
Dobrý den paní Havelková, rada bych se zeptala jak jste dopadli s reklamaci? Byla to fakt hrůza, neměli jsme aniž odpovídající pokoj. Reklamovali jsme a majitel CK se nám vysmál. Podniká mě další zákonné kroky. Pokud vás bylo tolik, nechcete se pridat reagovatKarel Havelka: Re: Asel - 2. 9. 2016 17:49
Reklamace je v řešení. Majitel nám odpověděl dosti nesmyslně, takže pokračujeme dalšími kroky. Pokud máte Vy nebo někdo z dalších napálených klientů zájem o kontakt, ozvěte se na mail k.h1@seznam.cz. Určitě bude vhodné naše síly a kroky spojit. reagovat