Napsat recenzi

Hororový zážitek

Recenze hotelu ASEL*** (Turecko - Kemer)

Hodnocení:
Vloženo:
Pobyt: červen 2016
Přečteno: 206x
Recenze se líbila: 248 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 2
  • Obsluhující personál, který si nabíral jídlo - tohle není doplňování pečiva Obsluhující personál, který si nabíral jídlo - tohle není doplňování pečiva
  • Výhled z okna bez balkonu na střechu Výhled z okna bez balkonu na střechu
  • Výhled z okna do kuchyně Výhled z okna do kuchyně
  • Výhled z okna do kuchyně, tady do sebe cpali melouny, které jsme měli dostat v rámci All inclusive Výhled z okna do kuchyně, tady do sebe cpali melouny, které jsme měli dostat v rámci All inclusive

Hotel je čtyřpodlažní bez výtahu, se zastaralým vybavením a na pokojích ani v recepci nebyl k dispozici trezor. Naše doklady byly v recepci bez dozoru, protože recepční vykonávala další činnosti.

Zkažené jídlo po celý pobyt.

Ubytování 

Většina přidělených pokojů byla bez tekoucí studené vody a funkční klimatizace.

Na pokoji č. 409, který nám byl přidělen (dle sdělení recepční nejlepší pokoj s balkonem) – netekla studená voda, nefungovala klimatizace a lednička nechladila, což při místních teplotách byla vražedná kombinace. Vzhledem k tomu, že netekla studená voda, tak nesplachoval ani záchod a při jeho použití jsme museli použít nádobu na odpadky, kterou jsme napustili horkou vodou a použili ke spláchnutí. Cestu do našeho pokoje ve čtvrtém podlaží jsme museli absolvovat pěšky chodbou, která nebyla klimatizovaná a koberce, které byly položené na chodbě, byly zatuchlé a páchly.

Po reklamaci a dvou urgencích delegátky nám byly nabídnuty 2 pokoje bez balkonu č. 403 (nefungovala klimatizace) a č. 210. Vybrali jsme si pokoj č. 210, protože na první pohled vše fungovalo, přestože okna pokoje byla situována na kuchyň. Bohužel až večer jsme zjistili, že matrace jsou proleželé a museli jsme si vyhledávat pozici na spaní mezi protlačenými pružinami, tak aby nás netlačily. Sprchový kout byl prolezlý plísní, a jelikož byl v koupelně sloup, který bránil přístupu z jedné strany do dveří sprchového koutu, bylo obtížné do sprchového koutu vstoupit.

Strava a stravování 

Jídelna nebyla klimatizovaná, přestože slunce na její okna svítilo nepřetržitě od rána do večera, protože okna byla ze tří stran. Už u snídaně nám bylo horko.

Strava – All inclusive až po nedělní a úterní intervenci delegátky :

Snídaně – bílý chléb (ne vždy), nakrájené okurky a rajčata, tvrdý sýr balkánského typu, občas tvrdý sýr ementál, salám červený a turecká šunka vše asi po 20 kolečkách pro 21 strávníků, saláty z červeného zelí s jogurtem a olivy, salát ze zeleniny a nakrájených nudliček již zmíněných salámů. Sladké kuličky – 2 druhy, 4 druhy džemu a mléko jenom pro rodinu s dvěma dětmi. Teplé vajíčka a občas opékané brambory. Množství neodpovídalo počtu strávníků. V 8.30 již nebylo z poživatelného jídla nic k dispozici. Snězené jídlo nedoplňovali, přestože jídelna měla být otevřena do 10. hodiny. Nápoje nebyly v jídelně k dispozici do 28.6, pouze v baru u bazénu, na kterém nám při příjezdu sdělili, že nápoje musíme platit.

Po nedělní stížnosti předané delegátce, nám nápoje podávali bezplatně, pouze nealko a vodku. Později dali do nabídky bílé a červené víno samozřejmě od 9.30 – 21.30. Snídaně byly od 8.00 hod., takže jsme si mohli k snídani přinést pouze vodu ze zásobníku, pokud vůbec byly k dispozici skleničky. Kávovar byl neustále nefunkční, takže si nabralo kávu až pět klientů a pak kávovar opět opravovali a doplňovali. Džusy měly pachuť a nebyly poživatelné. Nezbylo nám nic jiného než pít obyčejnou vodu z barelu nebo místní vodu, kterou v propozicích nedoporučujete! Nakonec napouštěli místní vodu i do barelů, zřejmě z úsporných důvodů.

Automat na kávu nebyl po celý den doplněn, nebylo možné si kávu načepovat.

Obědy a večeře :

Polévky připravovali ze sáčku, pouze s jinými příchutěmi. Jedno teplé jídlo skládající se ze sekaného masa, u kterého pouze měnili tvar (kulatý nebo obdélník) a za celou dobu jsme měli jednou kuřecí přírodní plátek a jednou kuřecí nudličky v rajském protlaku. Jako přílohy byly rýže, bulgur, těstoviny nebo opékané brambory. Zeleninové saláty asi 3 druhy, olivy a někdy listy čínského zelí, okurky a často popraskaná nahnilá rajčata.

To co jsme nesnědli na oběd, jsme dostali na večeři, takže nám dali na večeři těstoviny smíchané se zeleninovým salátem a místo plátků sekaného masa, nakrájené na kostičky a to vše smíchané dohromady. Pokud zůstaly brambory, tak k nim přidali zeleninu a měli bramborový salát. Kulinářská specialita All inclusive fazole s kečupem a jako příloha rýže. Pouze v úterý 28.6., kdy přijela na kontrolu delegátka, kterou jsme pozvali, nám dali k jídlu čerstvé potraviny. Od tohoto dne jsme k jídlu měli potraviny z předešlých dnů. Ve čtvrtek už saláty smrděly, tak, že se nedalo vydržet v jejich blízkosti. Ani se nedivíme, že všechno bylo zkažené, když potraviny byly po celou dobu výdeje jídla v jídelně, která nebyla klimatizována ani vybavena chladícími vitrínami pro uložení nabízených potravin. To znamená, že byly celou dobu na volném vzduchu při teplotách okolo 30°C a více.

Vybavení, služby a personál hotelu 

Ve středu přijel do hotelu majitel turecké CK, která s CK spolupracuje. Údajně se s majitelem hotelu velmi dobře bavili a smáli a nesjednali žádnou nápravu, naopak se nám personál obsluhující v jídelně vysmíval.

Zachránil nás až osmihodinový noční výpadek elektřiny v pátek 1. 7., protože se jim saláty, kterými nás krmili od 28.6. zkazily natolik, že je museli vyhodit. Zápach z těchto zkažených potravin jsme cítili, když je táhli v pytlích kolem bazénu, kde jsme v té době seděli. Z těchto pytlů vytékala páchnoucí tekutina ze zkažených potravin, která zůstala na podlaze. Po celou dobu pobytu se na nás díval obsluhující personál jako na obtížný hmyz. Překvapilo nás, že z toho mála co nám připravili k jídlu si obsluhující personál nabíral na začátku výdeje, v době, kdy ještě všichni hosté nebyli ani přítomni v jídelně, natož po jídle a chybějící potraviny samozřejmě nedoplnili. Důsledně se vyhýbali těm zkaženým salátům, brali si jenom z mála čerstvých potravin. Následně jsme zjistili, že pojídali u kuchyně, na kterou jsme viděli z našeho okna, melouny, které jsme měli dostat my. To jsem se ještě nezmínila o hygieně, kterou jsme měli možnost sledovat z našeho „útulného“ pokojíčku. Kuchař připravoval jídlo s cigaretou v ruce a nádobí bylo umyté ručně a sporadicky, protože neměli myčku. Utěrka, kterou po celou dobu nádobí utírali, byla tak špinavá, že bych ji použila tak akorát na vytření podlahy a i to až po řádném vymáchání. Vzhledem ke skladbě stravy a hygieně více lidí trpělo průjmy.

Pláž a moře 

Špína a velké kluzké kameny neumožňovaly bezpečný přístup do moře. Moře bylo čisté v dopoledních hodinách, po poledni se plavalo mezi igelitovými sáčky.

Okolí hotelu 

Špína

Celkový dojem 

Zkažená nejen celá dovolená, ale i spousta dní po návratu! Budeme dlouho zapomínat!

ASEL nikdy v životě. To může potvrdit i dalších 19 účastníků, kteří se podepsali pod reklamací závad sepsanou hned první den na místě v hotelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 0
z 1 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

Komentáře

Jendela: Asel - 1. 9. 2016 20:24

Dobrý den paní Havelková, rada bych se zeptala jak jste dopadli s reklamaci? Byla to fakt hrůza, neměli jsme aniž odpovídající pokoj. Reklamovali jsme a majitel CK se nám vysmál. Podniká mě další zákonné kroky. Pokud vás bylo tolik, nechcete se pridat reagovat

Karel Havelka: Re: Asel - 2. 9. 2016 17:49

Reklamace je v řešení. Majitel nám odpověděl dosti nesmyslně, takže pokračujeme dalšími kroky. Pokud máte Vy nebo někdo z dalších napálených klientů zájem o kontakt, ozvěte se na mail k.h1@seznam.cz. Určitě bude vhodné naše síly a kroky spojit. reagovat
Přidat komentář

Turecko - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání