Napsat recenzi

Nový hotel pětihvězdičkový - služby neodpovídají ani cena zájezdu

Recenze hotelu Ozkaymak Incekum Hotel ***** (Turecko - Alanya - Avsallar)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2012
Přečteno: 823x
Recenze se líbila: 568 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jedná se o nový hotel Özkaymak Select Resort 5 hvězdičkový nově otevřený v roce 2012. Hotel je na pěkném místě přímo u pláže a blízko centra Avsallar. Tata dovolená za 7 let cestování do Turecka, byla pro nás ta nejhorší. CK Fischer, jak nám bylo sděleno, bohužel nemůže brát ohled na subjektivní hodnocení hotelu a služeb zákazníkem, takže se zde nic nezmění, je to veliká škoda, hotel je krásný.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Zařízení hotelu bylo nové, ale bohužel jsou nevyhovující přistýlky. Jde o rozkládací gauč, na kterém se nelze vyspat.. Po opakovaných prosbách nám byla dodána jako přistýlka vyhovující vysoká matrace na zem. Výmluvy na výpadky elektřiny a centrální vypínání klimatizace v době největšího horka přes poledne a v noci. Klimatizace byla rovněž vypínána v době večeře, na recepci, v hale u baru, takže jsme se koupaly stále ve vlastním potu. Místo klimatizace se větralo otevřenými dveřmi ven, kde bylo 40 stupňů. Na chodbách klimatizace snad ani nebyla.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Strava pestrá, ale pokud například jsme nebyly mezi prvními při otevření, jídlo prostě došlo po 20 minutách např. ryby a již se nedoplňovalo s tím, že již není. Přílohy byly někdy nedostačující, také pouze jedna příloha a to je na hotel s 5 hvězdičkami málo.Nedoplňovali ovoce a sladkosti. Pokud jsme přišly půl hodiny před koncem oběda, již jsme pouze paběrkovaly zbytky. Svačiny, obědy i večeře stanovené od- do....neměly plnou nabídku od začátku do konce, na což má každý nárok, ať již přijde na začátek či na konec. Maso se začalo mnohdy připravovat teprve po otevření jídelny, takže o fronty klientů nebyla nouze. Byli jsme 4 dospělé a 4 děti a byl velký problém pro obsluhující personál upravit stoly k sobě, přestože jídelna byla poloprázdná.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Personál hotelu byl neochotný, někdy až arogantní, zejména u barů. Úklid se běžně neprováděl, nedoplňovaly se hygienické potřeby, zejména toaletní papír, nevyhazovaly se odpadky, neměnily se ručníky až po urgenci 4. den.Animační programy byly dostačující.

Pláž a moře  průměrně (3,3/5)

Pláž je písčitá, místy s kameny, které jsou i v moři. Na pláži byla obsluha ochotná, vstřícná. Bazény vyhovující až na maličkost, že nás v 18 hod, vyhodili z bazénu a v 18.30 hodin nám tahali matrace z lehátka se slovy "finito". Plážové ručníky nám byly přiděleny z důvodu nedostatku postupně s tím, že jejich výměna je pouze za 3 eura na osobu, což při 8 lidech je zhruba dalších cca 5 tisíc Kč navíc na tuto dovolenou.

Okolí hotelu  průměrně (5/5)

Okolí hotelu se ještě upravovalo, což nám nevadilo. Výborné byly procházky do blízkého centra, kde je mnoho obchodů a obchůdků s občerstvením a možností posezení venku. Obchodníci a obsluhující jsou velice ochotní, milí a přátelští.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Hotel bohužel ještě není zaběhnutý jak se službami, tak i s personálem, ale velice nás mrzí, že příslušná paní delegátka, aby si asi nepokazila dobré jméno u CK , tyto problémy s námi velmi vnímala v Turecku, ale v CK Fischer, kam jsme zaslaly reklamaci vše popřela. Jednání samotné CK nás velice šokovalo, neboť dle sdělení jejich zákaznického servisu nemohou brát ohled na subjektivní hodnocení klientem. Z toho plyne, že je nezajímá, jestli se tam klienti ještě budou chtít někdy vrátit. Klienti by měli platit za tento pobyt zaváděcí cenu, nikoliv plnou cena za 5 hvězdičkový hotel s nekvalitními a nedostatečnými službami.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 3 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Alanya - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání