Napsat recenzi

už nikdy !!!

Recenze hotelu Soviva Resort (ex Palmyra Aquapark Kantaoui) *** (Tunisko - Port El Kantaoui - Port El Kantaoui)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 667x
Recenze se líbila: 514 čtenářům
Fotografie: 14
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Koberec na chodbě hotelu Koberec na chodbě hotelu
  • Pokojový koberec Pokojový koberec
  • Kohoutek v koupelně Kohoutek v koupelně
  • Skládka v areálu hotelu Skládka v areálu hotelu
  • Sandwich Sandwich
  • Schody v hotelu Schody v hotelu
  • Kelímek s kousky pomeranče Kelímek s kousky pomeranče
  • Nabídka snídaně Nabídka snídaně
  • Světlo v koupelně Světlo v koupelně
  • Šváb Šváb
  • Terasa Terasa
  • Závěsy Závěsy
  • Nabídka zeleniny Nabídka zeleniny
  • Zrcadlo v koupelně Zrcadlo v koupelně

celkový dojem se dá snad popsat slovy generála z Černých baronů (Václav Postránecký) „Chce se mi zvracet“.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Z (na) letiště jsme byli odváženi autobusem, jehož technickou způsobilost by v ČR schválil pouze technik s „trojkou“ v žíle. Seděl jsem na sedačce jejíž sedák nebyl připevněn, takže při každém brždění jsem sjížděl buď na sedadlo dopředu nebo v zatáčkách do uličky. Jediným přáním bylo dojet, neboť zvuky převodovky při řazení nesvědčily ničemu dobrému. Řidič měl pravděpodobně rád adrenalin, čemuž nasvědčovaly přískoky při rozjezdu nebo couvání v kopci. Po příjezdu z letiště do hotelu personál zkoušel co Český turista je schopen vydržet. Za pomoc s kufry od autobusu do hotelu dostal portýr 1 USD. Vyfasovali jsme pokoj začínající číslicí „4“, což bylo v části hotelu, kde mohli být ubytováni pouze otrlí. Po příchodu do pokoje dostal portýr další 1 USD a zmizel. Nestačili jsme se divit. V koupelně na umyvadle cvičili mravenci, na WC pochybné prkénko (opálené, oprýskané či co). V ložnici padala ze stropu omítka, ve skříních mezi regály a stěnami byly takové mezery, že hrozil jejich pád jen při pouhém kýchnutí. Naštěstí jsme se hned seznámili s párem z Čech, kteří již sousedící pokoj reklamovali a proto s jejich pomocí nám na recepci za pouhých 5 USD dali vybrat z dvou pokojů v jiné části hotelu. Nikdo z personálu nechtěl vidět nedostatky přechozího pokoje, neboť dobře věděli do čeho nás poslali. Vybral jsem si nový pokoj č. 27 a portýr dostal opět 1 USD za pomoc s kufry. Musel mít naše zavazadla rád. Tento pokoj splňoval alespoň parametry ubytovny. Neřešili jsme špinavé závěsy, špatně uchycené bodové osvětlení v koupelně. Zvykli jsme si i na hlučnou klimatizaci, při které se nedalo usnout a z níž později začala kapat i voda.

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Služby velké jídelny jsme využili poprvé hned po příletu dne 28.07.2015, krátce před její půlnoční zavírací dobou. Měli jsme opravdu hlad a byla nám nabídnuta pizza nebo sandwich. Objednali jsme si pizzu. Doposud jsem se domníval, že nejhnusnější pizza je ta mražená ze supermarketů. Ó jak jsem se mýlil. Čekalo nás spálené těsto, červená omáčka nevalné pálivé chuti na které se nacházelo něco jako sýr. To byla celá obloha. Pokud si někdo objednal sandwich byl na tom podobně. To jsme ještě nevěděli, že pachuť pálivé červené omáčky budou naše chuťové buňky poznávat později i v dalších jídlech (těstovinách, polévce apod.). Zřejmě byla kuchařem oblíbená. Hned druhý den ráno nás čekalo překvapení. Z velké jídelny jsme byli odvedeni personálem do menší jídelny za barem, kde byla nabídka jídel asi poloviční. Později nám bylo vysvětleno již déle pobývajícími, že je to z důvodu neshod s místními návštěvníky hotelu, údajně docházelo u jídla ke strkanicím a dokonce i k fyzickým potyčkám. Já jsem osobně toho svědkem nebyl, k nám si nikdo nic nedovolil a osobně si myslím, že na nás chtěl hotel pouze ušetřit. To odůvodňuji tím, že nabídka jídel (snídaně, oběd, večeře) byla stále stejná po celou dobu pobytu, pouze tři dny před naším odjezdem došlo k nepatrnému zlepšení, kdy jsme byli (Evropani) odkloněni do větší jídelny v zadním traktu hotelu. Dodnes pokud zavřu oči mohu vyjmenovat celé menu, zleva i zprava a to jak ranní, polední i večerní. Mohli jsme vsadit svoje boty, že k obědu i k večeři bude kuře s rýží. Zde platí pravidlo kuře stokrát stejně a hlavně každý den. Ačkoliv jsme se snažili jídla různě kombinovat, po pár dnech se to již nedalo. Párky bez chuti, salám podobný našemu Junioru, stále stejný jeden typ sýra. Mám silný žaludek, ale i to bylo na mě moc. Rozhodně se nejednalo o stravování "à la carte", pod kterým se dá představit běžný jídelní (nápojový) lístek používaný v restauračních zařízeních a už vůbec o nabídku specialit, natož asijských apod., jak jsme byli mylně informováni v internetové publikaci o zájezdu. Osobně jsem slyšel z úst hostů po shlédnutí nabídky jídel slova: „To dnes už nedáme, odcházíme ven do restaurace se najíst.“ Bar na pláži měl podávat i rozlévané alkoholické nápoje místní výroby. Další klamavá reklama hotelu. Skutečnost byla jiná. Jediným alkoholickým nápojem bylo pivo, které bylo alespoň chutné a studené. Snack bar na pláži začal být funkční až po našich urgencích delegátce. Mělo se zde podávat lehké občerstvení od 15 do 17 hodin. Druhý den po informativní schůzce s delegátkou jsem požádal asi v 16 hodin kuchaře ve snack baru o pizzu. Kuchař dostal záchvat smíchu a odpověděl: „Tomorrow“. Pokud smích opravdu léčí, musí se tento muž dožít bez nemoci vysokého věku. Pravděpodobně na základě zásahu naší delegátky pak došlo v druhé části našeho pobytu k zlepšení, k nabídce byla pizza (chutnější a s lepší oblohou než v hotelu), hranolky a sandwich. K nabídce měl patřit snad i hamburger, ale po celou dobu pobytu jsem ho nikoho jíst neviděl ! Pokud bychom chtěli mluvit o nabídce ovoce a zeleniny, tak s lítostí musím konstatovat, že u snídaně, oběda a večeře byly stále stejně se opakující žlutý a červený meloun, hroznové víno a blumy, snad pouze třikrát za náš pobyt doplněné jablky a naprosto nepoživatelnými, tvrdými, zelenými broskvemi. Pokud jste si něco z této nabídky chtěli dát mimo jídelnu, např. ve snack baru na pláži, tvrdě jste narazili. Jako přílohu k jídlu jsme si mohli v jídelně nabrat rajské, okurky, cibuli, což jsme brzy zavrhli, neboť opakující nabídka této zeleniny byla často okoralá. Já osobně mám rád zelené olivy. Olivy v nabídce měly chuť kyselou až hořkou. Za celý patnáctidenní pobyt jsme si dvakrát pochutnali a to jeden den na masových kuláčkách s rýží a následně na smaženém květáku, neboť stále opakující nabídka jídel se nám doslova zhnusila.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,2/5)

Číšníci z barů nás (turisty z Evropy) měli za úplné *****. Ředili nám alkohol a mysleli si, že to nepoznáme. Večer nebo u bazénu jsme pili nejraději gin s tonikem. Gin se v tomto míchaném nápoji nacházel pouze, když před námi číšník otevřel novou láhev. Byli jsme svědky toho, že nová láhev ginu byla po jejím otevření odnesena pryč z našich očí rovnou dozadu za bar. Tam došlo k jejímu naředění, neboť jsme později pili pouze samotný tonik. Nechali jsme si tedy nalít do skleničky samotný gin přímo z otevřené láhve a kupodivu to byl pouze tonik. Číšník nás samozřejmě přesvědčoval, že je to pouze gin, až jeho šéf uznal, že tomu tak není a slíbil, že sjedná náprava. Opět sliby-chyby. Po pár skleničkách se pravděpodobně číšníci domnívali, že jsme opilí a začali opět ředit. Rekord během dne byl třicet džinů s tonikem a pan (turista z Čech) tvrdil, že může v pohodě řídit. Zkoušel jsem změnu, vodku s džusem, ale bylo to stejné, vodka nebyla v nápoji cítit a to si troufnu tvrdit, že jsem v životě již něco vypil. Většinou nám nalévali nápoje do plastových kelímků. První dny jsem se domníval, že jsou po použití vyhozeny. Byly pouze vyplachovány. Opakovaně nám byly nalévány do špinavých kelímků nové nápoje. Tak se stávalo, že v objednané sodovce plavaly zbytky pomerančového džusu, na okrajích kelímku byly zbytky rtěnky (nebo jahodového džusu ?). Hnus !!! Pokud jste ponechali na stolku nedopitý nápoj, nemohli jste vzdálit, neboť ho ihned číšník odnesl. Nikoho nezajímalo, že jste ještě nedopili.

Pláž a moře  průměrně (2,6/5)

Myslím si, že písčitá pláž byla ráno uklízená i díky staršímu muži. Muž se také snažil otírat hadrem lehátka a plastové stolky, smetáčkem ometal matrace. Všude bylo dost odpadkových košů. Ráno bylo většinou moře klidné a čisté. Odpoledne to bylo již horší, vlny přinesly trávu a nečistoty (papíry, igelity a pod.). Někdy bylo opravdu lepší jít odpoledne k hotelovému bazénu. Voda v bazénu byla podle mého přechlórovaná, což jsem poznal vyrážkou na různých částech těla a kterou jsem si přivezl a vyléčil až v ČR. Dno moře bylo písečné pouze pár metrů, dále byla tráva. Někomu tráva vadila, já jsem nosil boty do vody. Bohužel platilo, čím teplejší moře, tím více medúz. První dny jsme měli od nich pěkné spáleniny, já na břiše, přítelkyně na zádech. Domnívám se, že pak si naše těla vytvořila protilátky a již jsme neměli tak prudké kožní reakce. Rád se potápím a celkem jsem byl popálen asi jedenáctkrát. Personál měl na pláži pro turisty na popáleniny mast, já mohu osobně doporučit vyzkoušenou octanovou mast z Čech.

Okolí hotelu  průměrně (2,8/5)

Hnus, špína, odpadky, zápach. Již v areálu hotelu se nacházela velká skládka odpadků, kterou nikdo neuklízel a ani se nenamáhal jí před očima turistů skrýt. To hovoří za vše o managementu hotelu. Po cestě z hotelu na pláž se na zemi nacházely různé odpadky (plasty, papír atd.). Pouze jedinkrát byla cesta uklizená, ale ke konci našeho zájezdu se opět začala plnit odpadky. Jednou při ranní cestě na pláž jsme byli svědky toho, že z trubky ve zdi vytékala na ulici hnědočerná zapáchající tekutina, která asi po cca 20m vtékala do kanálu. Opakovaně jsme viděli fekální vůz vysávat kanály, pokud se otočil vítr, smrad šel až na pláž. Chodili jsme na procházky vlevo od hlavního vchodu hotelu po hlavní třídě, kde se nacházely obchody. I zde se na chodnících nacházely odpadky, hlavně pet láhve, papíry, igelity. Místním obyvatelům odpadky nevadí, neboť v nich měli umístěné stolky venkovní kavárny přímo přes kruhový objezd naproti hotelu. Vpravo od hotelu se dalo jít do vzdálenosti cca 50m kde se nacházela lékárna a dál si již nikdo blíže k místnímu obyvatelstvu netroufl. Byla zde tma a velký nepořádek. Jediné pozitivní bylo, že za celou dobu pobytu jsme na ulici neviděli psí exkrementy, kterých jsou naopak pražské ulice plné. Naší delegátkou jsme byli informováni, že v přístavu Port El Kantaoui se nachází fontána, podobná té Křižíkově na Pražském výstavišti. Poprvé jsme viděli nefunkční fontánu naplněnou asi z poloviny vodou. Při další schůzce nám delegátka sdělila, že jsme odešli brzy a že je v provozu mezi 20:30 až 21:00 hodinou. Po druhé jsme tedy v přístavu vydrželi až do 21:15 hodin, nic jsme neviděli a číšník z blízké restaurace nám sdělil, že je rozbitá. Alespoň v přístavu bylo čisto, takže problém s odpadky byl asi pouze v okolí našeho resortu.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Naposledy jsem se tak těšil domů při propuštění z vojenské základní služby. Nemohli jsme posoudit ostatní hotely v této oblasti, ale co se týká Soviva resortu tak říkáme „Už nikdy !!!“. Víme, že poměrně dost turistů, které jsme potkali v letadle a blíže poznali během pobytu mělo střevní a žaludeční potíže. Rozhodně jsme si představovali pobyt All inklusive jinak. Zde rozhodně platí, že cizinec není našinec. V tomto hotelu nevítají zahraniční návštěvníky s otevřenou náručí. Náš dojem byl ten, že se zde na cizince dívají skrze prsty nebo jimi dokonce zcela opovrhují.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 50
z 98 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Port El Kantaoui - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání