Napsat recenzi

Už nikdy více

Recenze hotelu Houda Golf Beach & Aquapark Hotel (ex Novostar Houda Golf Beach) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 292x
Recenze se líbila: 290 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Naše hlavní požadavky na hotel byla čistota, blízkost letiště a fitness. Čistota byla docela ucházející, jen to neplatilo o veřejných záchodech. Protože se jedná o velký hotel, bylo zde mnoho turistů a podle toho to také na toaletách vypadalo. Často špinavé, ucpané, vytopené. Bohužel nám cestovka nedala vybrat, kde budeme moci přistávat. Letěli jsme do hlavního města, které bylo od hotelu vzdálené další dvě hodiny jízdy autobusem, přestože v Monastiru bylo letiště. Navíc jsme ještě další hodinu museli čekat na nějaké cizince na letišti, aby s námi cestovali autobusem, takže jsme dojeli na hotel skoro pět hodin po přistání. Hotel se prezentuje fitness, bohužel nevybavené a polovina strojů je rozbitých.

JENŽE!!! A PROSÍM PŘELOŽTE SI TO DO VŠECH MOŽNÝCH JAZYKŮ (TRANSLATE!!!)

Na pokoji se nám stal úraz, přítel uklouzl a spadla na něj deska od stolu, která nebyla zabezpečená, navíc se jednalo o těžký mramor. Okamžitě jsme šli vyhledat lékaře na recepci, protože měl celý rozdrcený palec, nebudu tu rozebírat detaily, ale vypadalo to opravdu hrozně. Na recepci nám řekli, že to není nebezpečné, čekali jsme na doktora hodinu. Když přijel, konstatoval, že se nejedná o nic vážného, není to zlomené, jen se to musí zašít. ZAŽIVA to příteli zašíval, rána byla dlouhá 7 cm a vyžadovala 9 stehů, lékař byl velmi pozitivní, přijel na převaz, řekl, že se to dobře hojí, že palec je zachráněn, dostali jsme také prášky (antibiotika, na bolest, otok). Mohl prý na to chodit opatrně, jen žádná voda, tak jsme přesvědčeni o diagnoze, vydrželi celou dovolenou. Bohužel jsme v ČR u výborných lékařů zjistili, že to nebyla tržná rána, ale otevřená zlomenina a přítel teď zuby nehty bojuje o to, aby o ten palec nepřišel. Naši lékaři se shodli, že je to zanedbání zdravotní péče a špatné ošetření!

Ale z čeho jsem byla úplně v šoku a psala jsem stížnost byl fakt, že recepce se o nás od té doby nezajímala, přestože nás viděli několikrát, to, že jsme museli chodit dvě poschodí nikoho nezajímalo, vedení hotelu o tom ani nevědělo, dokonce nám delegát řekl, že nám chtěli poslat lékaře až následující den ráno. Byly zde abnormálně dlouhé fronty na jídlo, hlavně hrozně moc Rusáků, kteří jsou fakt prasata. Nabírali si mnoho jídla, které ani nesnědli, předbíhali, prostě katastrofa. Musela jsem se každý den probojovat, abych příteli přinesla něco k jídlu. Navíc maso dávali na příděl kuchaři, přišla jsem si jako za jiného režimu. HOTEL FUNGUJE NA PRINCIPU ČÍM VÍC TURISTŮ, TÍM LÉPE, JE JIM JEDNO, CO SE TAM DĚJE, HLAVNÍ JE, ŽE MAJÍ TRŽBY.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Klimatizace nefungovala, pořád byl problém s kartou sloužící jako klíč, ucpával se záchod, postel byla velmi tvrdá, bolela z ní záda, polovina světel na pokoji nefungovala, i přes zavřené dveře jsme slyšeli, co se kde šustne. Zásuvky byly prapodivné, přehřívaly se a nebyly bezpečně namontované, vyčnívaly ven ze zdi.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Pořád jedno a to samé. Žádné jiné ovoce než meloun. K snídani jste museli prakticky prosit, jestli by vám nedonesli nějaké salámy a sýry, zelenina ráno byla prakticky nemožná. Šílené, ale opravdu šílené fronty na jídlo, lidi se často chovali jako zvířata, děs, děs, děs!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Jak jsem psala výše... Hrozný nelidský přístup na recepci. Recepce na hotelu má tu být primárně na pomoc lidem, my jsme se jí nedočkali. Ani se neobtěžovali se zeptat, jestli je vše v pořádku, jak se přítel cítí. Sama jsem dělala na recepci, a když se nám stal úraz, byly jsme povinni kontaktovat vedení hotelu, které se následně spojilo s postihnutými lidmi. Jediné, co fungovalo, byli kluci od animačních programů. Ti byli skvělí. Každý den se zajímali, jak se příteli daří, chtěli pomoci.

Také jsme mluvili s dalšími Čechy, kteří zde byli ubytování a které okradla pokojská. Prvně jim vedení slíbilo pomoc, následně se na to vykašlali a nezajímali se o to.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Pláž miniaturní, moře ošklivé, plné medúz a mořských řas, často v něm plavaly odpadky. Navíc nedostatek lehátek, pokud jste nevstali v šest ráno a nedali si k daným lehátkům věci, neměli jste kde ležet. Ani to nebyla záruka, že vám tam nikdo nevleze, neboť my jsme šli jen pro pití a okamžitě nám tam vlezli nějací arogantní Indové. Katastrofa

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

Bazény byly hezké, zahrada hotelu upravená.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Děsné. Nejvíc mě mrzí ten nezájem o lidi.. Přišla jsem si, že berou v hotelu spíš lidi jako čísla než jako lidské bytosti :(

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 72 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Pavel: re.... - 15. 7. 2017 12:32

3* hotel v Tunisu si může koupit jenom Blázen.A ještě od toho něco očekávat...... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání