Napsat recenzi

Nemilé překvapení

Recenze hotelu Houda Golf Beach & Aquapark Hotel (ex Novostar Houda Golf Beach) *** (Tunisko - Monastir - Skanes Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 494x
Recenze se líbila: 423 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Výhled na moře  !!! Je to střecha krytého bazénu a na ní binec. Z oken na ní házejí odpadky. Výhled na moře !!! Je to střecha krytého bazénu a na ní binec. Z oken na ní házejí odpadky.

Vrátili jsme se před 2 dny. Nejsme nároční a v Tunisku i Egyptě jsme byli několikrát. Tento hotel je však moje noční můra. Z 1000 klientů je 98% Rusů. Bojují všude. V jídelně, na pláži, na terase. Šli jsme na oběd a vzali nám i lehátko, osušku hodili na to druhé. Když jsme šli do jídelny hned při otevření, tak šlo o život. Stojí hned ve frontě a ptají se, na co se stojí. Když jsme šli na jídlo později, nejsou talíře, příbory, hrnky. Všude binec, na stolech, na zemi. Naberou si tuny jídla a většinu nechají . Hotel prý kvůli nim prodělává, protože konzumace alkoholu je ohromná. Nejen chlapi.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Měli jsme zaplacený výhled na moře. Bylo vidět někde v dálce mezi palmami. Přikládám foto. Chtěli asi další peníze. My " bakšišné " dáváme. Číšníkovi, když se o vás stará, víc než musí. A i uklízečce. Ale musí normálně fungovat. Za nový pokoj se nám znovu platit nechtělo. Ale nedoporučuji si ho v tomto hotelu předplatit, jsou to vyhozené peníze. To radši zaplaťte na recepci.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Výběr jídla dobrý, ale stále něco chybí a na doplnění čekáte i půl hodiny. Myslím třeba sýr k snídani. Než si v jídelně seženete talíře, příbory, pohárky na pití a ve finále jídlo, uplyne tak 45 minut. A jste potlučení, pokopaní.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Uklízečka funguje na baterky, které se často vybíjejí. Nepomohlo ani bakšišné. Sebrala 2 osušky, 2 ručníky a vrátila po jednom kuse. Toaletní papír jsme taky 2 dny neměli, používali jsme papírové kapesníky. Jako omluvu nám dala kytku ve váze, ale ručníky ne. V pořádku to bylo jen při příjezdu. Když jsme přivolali její šéfku, řekla za 5 minut a po 45 minutovém čekání jsme šli k moři. Večer tam ručníky byli, ale druhý den se to opakovalo zase. Už jsme to neřešili. Super jsou animátoři.

Pláž a moře  průměrně (3/5)

Občas více trávy, ale šlo to. Jsou tam také medúzy.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

2 obchody, hotely. Taxi před hotelem, i kočáry s koňmi.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Moc špatný. Lehátka si Rusáci blokují už ráno ve 4 hodiny, židle na terase už před večeří si svazují šátkem. Když jsme odlétali domů, šli jsme na snídani v 6,45 hod. Snídaně má být od 6,00 hod. Na pultech nebylo nic, kromě bábovky.

Myslím, že vedení hotelu je úplně mimo mísu. Vypadá to, jako když začínají podnikat, ale nedaří se to.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 37
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání