Napsat recenzi

Naprostá nespokojenost !!

Recenze hotelu Regency Hotel & Spa **** (Tunisko - Monastir - Monastir)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 294x
Recenze se líbila: 285 čtenářům
Fotografie: 8
Videa: 0
Komentáře: 2

Hotel Framissima Regency neboli pod dalším názvem Regency Spa,který jsme vybrali jako ****,je katastrofa a zdaleka neodpovídá nabídce z katolugu CK. Velké zklamání a vyhozené peníze.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

První dojem při otevření dveří do pokoje,hrůza. Špína,chuchvalce vlasů,sice prostorný,ale neútulný.Nefunkční trezor,nefunkční elektřina v celém pokoji,bez odpadkového koše,koupelna zašlá,neodtékalo umyvadlo,obklady popraskané ,spáry špinavé.WC o nic lepší. Ručníky nám někdy měnili,někdy ne,nebo jsme dostali pouze jeden. Úklid pokoje nestál za nic,asi jsme nechávali málo bakšiše na stolku.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Strava byla celkem dobrá,myslím,že si každý vybral i když nabídka jídel nebyla moc pestrá a často se opakovala. Manžel byl 10 dnů ze 14ti na hranolkách a rajčatech,protože jejich stravu odmítal,všude v mase nacházel nasekané kosti,nebo měl maso nedopečené. Mě se to stalo asi 2x. Konec dovolené jsem přežila na bram.kaši,těstovinách a zelenině.Mají moc dobré zákusky. Stolování hrozný.Nejhorší je,když musíte z nedostatku místa usednout po arabských občanech.Personál sice stůl " uklidí ",ubrus otočí i s drobky,papírky od cukru,ale pak si musíte najít příbory a sklenice na pití. Personál v jídelně je jako jedíný z celého hotelu vstřícný a ochotný.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Vybavení?? Není o čem mluvit. Nefunkční trezor, nefunkční tv, nefunkční fén. Služby personálu - jak jim nedáte něco do kapsy,máte smůlu. Animátoři se snaží. Jelikož jsme celou dobu dovolené trávili u bazénu,tak mohu říct,že se hodně věnují dětem.

Pláž a moře  průměrně (2,6/5)

Pláž a moře noční můra. Neskutečný nepořádek a zápach. Haldy tlejících chaluh,uhynulých medůz,uhynulé velké mořské želvy,na kterou jsme upozornili a byla tam další dva dny,PET lahve,pelechovky,sklo,igelity a nikdo to neřešil. Polámané deštníky.Po týdnu pobytu a velké nespokojenosti klientů,které jsme dávali delegátům cestovek citelně znát,přijel bagr a od rána do večera odvážel nepořádek.Zbytek zahrnul pískem.Pláž byla přesto dál neudržovaná,zapáchala a naše dovolená u moře se proměnila v dovolenou u bazénu za pěkné peníze.

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Celkem dobrý. Až na zeleň,která se nezalévala a vše bylo suché.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Velice špatný. Řešíme momentálně reklamaci a do této destinace nikdy více.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 19 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Zuzana: Mluvíte mi z duše - 20. 7. 2017 21:33

Mluvíte mi z duše, přesně to samé jsme měli před 4 lety na Djerbě. Bordel, smrad, všude tuny odpadků, špína, do moře ústila čistička, tuny chaluh a trus velbloudů. Ani ten bazén jsme nemohli využít, byť u našeho hotelu byl pěkný a velký - ale věčně plný muslimek v těch jejich hadrech, dřepěly v něm klidně celý den. Takže Tunis a Djerbu už nikdy více! reagovat

Eva H.: Podle EXIM TOURS se jedná o standardní pláž - 15. 8. 2017 13:23

Byli jsme tam na začátku července 2017. Abychom se dostali do moře, museli jsme překonat 5 m bariéru hnijících chaluh, plastů a plechovek. Přestože delegátky napsala na reklamační protokol, že pláž je nepoužitelná, podle CK je to standardní pláž čtyřhvězdičkového hotelu!! Kdo se chce koupat v moři, nevybírejte tento hotel. Pláž je spojená s veřejnou městskou, nikdo nás neinformoval předem. Hnus, špína, zápach! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Monastir - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání