Napsat recenzi

Hotel pátá hvězda - ani náhodou

Recenze hotelu Mahdia Palace & Thalasso Hotel ***** (Tunisko - Mahdia - Mahdia)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 022x
Recenze se líbila: 476 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Destinaci i hotel jsem vybírala opravdu na poslední chvíli - a částečně i podle kladného hodnocení, se kterým se ale nemůžu ztotožnit. Hotel bohužel neodpovídá 5-ti hvězdičkovému hotelu ve srovnatelné destinaci a programu All inclusive. A to jak celkovou úrovní poskytovaných služeb (nutnost nosit při sobě neustále kartičku, nepřipravenost a vybavení pokoje, prázdná lednice v den příjezdu, nedostatek plážových osušek v odpoledních hodinách) ochotou a jazykovou vybaveností personálu, rozmanitostí, kvalitou a především poživatelností pokrmů podávaných v hlavní restauraci a některými placenými službami (bar u bazénu a Snack Bar). Na druhou stranu recenze nelhaly o čistém moři a hezké písčité pláži, nicméně ke krásně strávené dovolené patří i to ostatní.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

Nejprve kritika na adresu cestovní kanceláře - v den příjezdu nebyl na místě delegát - což bych omluvila a pochopila pokud by byly zajištěny souhrnné informace v jiné podobě, obzvlášť pokud má hotelový servis nějaká omezení. Sama jsem jazykově vybavená, takže jsem byla schopna si po příjezdu vše vybavit a zjistit, nicméně pro ty, kteří nevládnou (AJ, RU, FR) může být oříšek už jenom vstupní formulář, nemluvě o tom si zjistit, informace kde se dá sehnat balená voda, jak funguje systém plážových osušek (depozit), kde se podává jídlo, apod....

Díky malému úplatku (který ovšem považuji za normální postup v těchto zemích) jsem získala, jak se později ukázalo relativně slušný pokoj, který ovšem byl ve stavu, v jakém ho předchozí nájemníci opustili. Tedy další zdržení a urgence na recepci k zajištění úklidu (pokud to tak nazvu) pokoje, který probíhal, bohužel, před našima očima a musely jsme urgovat ručníky asi 3x. Malá rada..... pokud možno chtějte pokoj v 3 nebo 4 patře, neprůchozí s dalším pokojem a hlavně odvrácený od bazénu (každý večer probíhá animační program a hlasitá hudba hraje a duní přes půlnoc a někdy i svítí stroboskopy).

Jak jsem psala ve shrnutí, balenou vodu lze během dne získat v American Baru, kde Vám ji ovšem nevydají před 10:00, kdy oficiálně otevírají, takže pokud snídáte brzy a nemáte zásoby, musíte počkat nebo se hodně napít u snídaně – viz kapitola strava….

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Co se stravy týče, to byla asi největší katastrofa. Prvních několik dní byl hotel zcela plný a kapacita jídlelny i personálu prostě nestíhala, takže pokud šlověk přišel později, nebyla šance najít čistý stůl a o příbor či pití se muselo říkat 2-3x. Jídlo samotné bylo skoro nepoživatelné a neustále se opakující (hlavně maso bylo tvrdé, ryby hořké), nemluvě o tom, že ne vždy bylo vše k dispozici. Trochu to zachraňovalo ovoce, především meloun (vodní/medový) kterým se mohl člověk dojíst a někdy i najíst. U takového hotelu bych očekávala, že odpolední snack bude mít trochu jinou úroveň, ale bohužel byly servírovány zbytky od snídaně (sladké listové pečivo) a cca 2 talíře pizzy (spíš pizza chleba s trocou sýra), které rozhodně nepokryly potřeby víc jak 500 hostů….

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Rozpačitě působí placené služby u bazénového a snack baru u pláže, jazyková vybavenost obsluhujícího personálu byla také tristní (základy typu rozdíl mezi red & white wine), o vstřícnosti či úsměvu nemluvě….animační programy (cvičení u bazénu, na pláži) veškeré žádné…….. kapající, hlučná klimazizace. zavřená voda poslední noc… to je asi hlavní výčet drobných nedostatků…. Uklid se v následujích dnech zlepšil (asi pomohlo občasné Euro na posteli) , mýdlo či ručníky byly měněny/ doplňovány…ale opět to není na 5 hvězd.

Pláž a moře  průměrně (4,4/5)

Pokud člověk chtěl lehátko na pláži, musel si přivstat a ještě před snídaní si ho zabrat, položením ručníku a matrace, jinak neměl šanci….. jinak byla pláž docela uklizená (personal vysypával koše 2x denně, takže Ok, akorát obšas byly v písku špačky od cigarek - ale to svědčí o úrovni hostů - bylo zde hodně místních) a vstup do moře byl pozvolný, bez kamínků a moře samotné bylo průzračně čisté a odpoledne opravdu krásně vyhřáté….. takže hlavní devíza je moře a pláž (ráj pro sběratele mušlí).

Okolí hotelu  průměrně (3,3/5)

Prostě Afrika .... takže pro nás Evropany nezvyklý nepořádek, ale nic, co bych nečekala. navíc stejně věšinu času člověk tráví v hotelu či na pláži.....

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

I za LM cenu (15,000,-) bych čekala trochu víc.... pokud bych měla platit plnou cenu tak bych byla opravdu hooooodně naštvaná.....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 32
z 43 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání