Napsat recenzi

Hotel palais des iles

Recenze hotelu Hotel Palais Des Iles **** (Tunisko - Djerba - Midoun)

Hodnocení:
průměrně: 2,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 291x
Recenze se líbila: 295 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Něco tak katastrofálního jsem v životě nezažil. Jídelna připomínala neuklizenou nádražní putyku. O talíře, příbory a místo jsme museli neustále bojovat, aby na nás zbylo. Na pití se čekala dlouhá fronta do plastových kelímků, pokud na vás nějaké zbyly.Na jídlo fronty/pokud se to dalo jídlem nazvat/. Převažovala místní klientela, také alžírská. Pohled na ně při stolování je opravdu nechutný zážitek. Nanáší ke stolu množství plných talířů/ už od pohledu je nemožné, aby vše snědli/.Pak se na to vrhnou. Všechno je to po stole a na zemi. Stačilo by jim úplně jedno korýtko a výsledek by byl stejný. Při takovém pohledu se vám zrovna dobře nestoluje. Personál špinavý a neochotný. Prostě katastrofa. Na jeden oběd jsme se ani nedostali kvůli potyčce mezi Alžírskou klientelou. Musela zasahovat policie. Na recepci nás poslali na pokoj a že nám jídlo donesou. Samozřejmě se na to vykašlali, jako na všechno o co jsme je požádali. Jedním slovem hrůza.

Ubytování  průměrně (2,8/5)

Připomínalo nám to vybydlemou ubytovnu. Klimatizace moc nefungovala, stále z ní klapala voda a údržbář přišel vždy až tak za pů dne. Ješte jsme si ho museli sami najít, protože v recepci se na to vykašlali. Tekla pouze rezdává voda. Na úklid jste si museli sehnat uklizečku a stát nad ní. Toaletní papír a ručníky jste si z vozíku museli vzít sami. Pokud vám řekla že přijde za pět minut, tak už jste ji nenašli. Pan ředitel seděl na terase na kafíčku a myslel si jak to tam dobře vede.

Strava a stravování  průměrně (2,1/5)

Už jsem se zmínil nahoře. Pro civilizovaného člověka katastrofa. Na čtyřhvězdičkový hotel docela síla, leda že by ty hvězdy byly v mínusu. To by asi pak odpovídalo.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Jediní kdo snesou nějaké lepší měřítko jsou animátoři. Neustále se starali o zábavu a v kritické situaci, když zasahovala policie, nás odvedli do bezpečí. Byli dobří a chtěl bych jim za to poděkovat. Zbytek personálu katastrofa.

Pláž a moře  průměrně (3,2/5)

Pláž byla písčitá, mohla být možná trochu čistčí. Moře bylo krásné. Čisté a teplé.

Okolí hotelu  průměrně (2,3/5)

Nepořádek a odpadky se považovaly všude.

Celkový dojem  průměrně (2,4/5)

Nikomu bych tento hotel nedoporučil. Katastrofa. Nechápu, jak může cestovní kancelář někoho posílat do takového bordelu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 16
z 60 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jarmila: Tunisko - 31. 8. 2017 10:32

Lidičky proč do toho špinavého Tuniska pořád jezdíte. Já bych tam již nejela nikdy. reagovat

Silly: Djerba - 31. 8. 2017 10:47

Jeste jsem nebyla nikdy v takovych zemich jako je Tunis Turecko a Egypt a chtela jsem se tam podivat a na Djerbe byla spozsta mych znamych pred lety a líbilo se jim tam......jenze v tom je asi ten problem ze to bylo pred lety...zitra bohuzel do tohoto hotelu letime taky a po přečtení jsme pripraveni na humus a asi na vsechno..chteli jsme po CK vymenit hotel jeste vcas ale ono si neni z ceho vybirat, a kdyz uz tak abych si připravila dalsich 8-10 tisic za lepsi hotel nehlede na to ze mi rekli ze chtějí dalsich 1500 poplatek za zmenu, to jsem si mohla rovnou zaplatit Mallorcu nebo Kretu za ty penize a ne priplacet za to ze nabizeji ctyrhvezdu hotel ktery dle techto recenzi asi vubec neni, jen dodavam ze zajezd jsme si vybrali v pulce cervence kdy tyto recenze tady jeste nebyly, az kdyz jsme zaplatili tak behem 14 dnu sem zde zacali vsichni psat, takze jedeme tam, uvidime co se tam bude dit a pak dame stiznost a reklamaci, protoze pokud to opravdu nebude odpovidat tomu co inzeruji v katalogu a co mi rekla pani v cestovni kancelari, tak to bude opravnené. reagovat

Žmolíková Romana: Hotel hrůzy - 1. 9. 2017 1:52

Prosím vás o e-mail k podání hromadné žalobě a svědectví u asociace cestovních kanceláří. Děkuji s pozdravem Žmolíková Romana . Též účastník této hrůzy reagovat

Žmolíková Romana: Hotel hrůzy - 1. 9. 2017 3:39

Sociální síť nám pomůže se najít. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Djerba - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání