Napsat recenzi

Celkově hodně špatné 15.8. - 26.8.2013

Recenze hotelu Caribbean World Borj Cedria Resort **** (Tunisko - Borj Cedria - Borj Cedria)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 389x
Recenze se líbila: 471 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel nedoporučuji, neodpovídá nabídce.

Nejsme náročná rodina, ale toto už raději nikdy.Pokoje standartní, funkční.Bazény hezké, jen trochu kalná voda, asi špatně čištěno. Stírání ploch v restauracích a venkovních terasách celkem zarážející, polití vodou z lahve a následné rozetření do sucha.Lehátka hodně poničená a na kapacitu totální nedostatek jak u bazénů tak na pláži. Slunečníky celkově hodně špatný a nedostatek. Jídlo děsný a po rozhovoru z delegátkou prý standartní a odpovídá. Delegátka se vymlouvala na vedení cestovní kanceláže že po návštěvě komlexu je vše v pořádku. Po 4 dnech jsme dostali nové náramky s tím, že můžeme navštěvovat druhou restauraci, kde to bylo s původní nesrovnatelné. 2 dny před odjezdem, jsme měli za dveřmi lístek od delegátky, že všichni hosté z cestovní kanceláře si mají vyměnit náramky a mají možnost chodit do nové restaurace, prý z důvodu zvýšeného počtu hostů. Spíš to bylo stížnostmi na jídelnu. Tím se zhoršila pak ta dobrá, ale ne v kvalitě jídla, ale v nedstatku talířů, příborů a míst k sezení.

Možná v jiném termínu to bude jiné.

Nedá se večer nikam chodit, pouze po koplexu.Vyžití pro děti dostačující.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pokoje standartní, každý den uklizeno, čisté ručníky. Jen bylo zarážející, že každé ráno cca v 9 hod uklizečka vzala ručníky, nechala v koupelně jen jeden co jsme používali na ruce a čisté donesla třeba až ve 3 hodiny odpoledne. Bylo to tak skoro každý den.

Pak jsme předcházeli tomu, že jsme vždy večer dali vysačku na dveře, že nechceme uklidit, a třeba až ve 12 hod dali že chceme uklidit pokoj.

Strava a stravování  průměrně (2,7/5)

Hlavní restaurace u recepce katastrofa, jídlo celkově strašné.Spodní restaurace Azur výborné jídlo. Úplně jiné než v restauraci horní.( údajně všude stejné)

Denně asi 2 hodiny ve frontách na pití, talíře, příbory, stoly, židle....horní restaurace.

Po 4 dnech jsme si vyžádali u delegátky změnu náramků, tj. do spodní menší restaurace a tam super.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Vybavení staré, ale v našem případě fiunkční.Personál nestíhá, všude po okolí talíře , skleničky, atd. někdy na jednom místě i několik dní.

Animátoři se snaží celý den, pro děti je vyžití dostatečné.

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

Pláž byla ráno uklizená, lehátka ve špatném stavu a nedostatek.Vstup do moře dobrý.

Okolí hotelu  průměrně (2,1/5)

Špína, odpadky, nikam se nedalo chodit.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Celkově nedopručuji, je škoda že asi v době dávno minulé hezký fungující komplex, už nefunguje tak jak má. V srpnu totálně hlava na hlavě, asi v jiném období to bude jiné, ale bohužel ty co mají děti jezdí k moři hlavně o prázdninách.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 24
z 46 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání