Napsat recenzi

Poznatky

Recenze hotelu Palumbo Reef Beach Resort *** (Tanzanie - Zanzibar - Uroa)

Hodnocení:
průměrně: 4,4/5
Vloženo:
Pobyt: leden 2016
Přečteno: 2 029x
Recenze se líbila: 529 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

1.Cesta- smůlou je, že se cestuje s Travel service. Bohužel tato nízko nákladová doprava trpí tím, že se snaží být levná a nemá letadla, která by byla schopna překonat vzdálenost bez dotankování.

Po nastoupení do letadla v Praze jsme ujeli asi 25 m a letadlo se zastavilo. Kapitán oznámil, že se jedná o drobný technický problém na signalizaci, ale technik je v krátké době vyřeší. Asi za 15 min vypnuli motory a oznámili, že bude třeba změnit letadlo, ale během 30-45 minut odlétáme. Trvalo to však více jak 2 hodiny. Náhradní letadlo bohužel nemělo bussines class a tak někteří pasažéři se museli spokojit s economy class. Cena obou tříd je nesrovnatelná. Sice jim byl poskytnut větší prostor, ale nebylo to ono. Jako kompenzaci zpoždění letu jsme vyjma omluv obdrželi jednu malou láhev minerálky. Strava v průběhu letu byla uspokojivá. Jen pití bylo málo. Pokud si dobře pamatuji tak to bylo celkem za dobu letu asi 6-8 kelímků o obsahu maximálně 1,5 decilitrů. Pokud jste požádali, tak palubní personál se vám pokusí vyjít vstříc.

Let pokračoval asi po 4 hodinách přistáním v Hurgádě, kde bylo letadlo dotankováno. Letadlo jsme museli opustit a autobusem nás odvezli před halu, ale nechtěli nám dovolit vystoupit a přejít do haly. To jsme se museli vynutit, Asi po 40 minutách byl návrat. Let pak pokračoval 5 hodinami do Zanzibaru.

Na zpáteční cestě musím upozornit na jednu zkušenost, která nás zaskočila. Před odbavením v Zanzibaru nám odebrali veškerou vodu. To bych pochopil v rámci boje proti terorizmu. Tak jsme nakoupili v místním Free shopu nealkoholické pití. Ztrátu tekutin bylo potřeba kompenzovat. Let do Mombasy ze Zanzibaru trval jen 35 min, Letadlo bylo třeba uklidit, natankovat a připravit na další let. Tak jsme skončili v tranzitní hale. Jsou zde podstatně lepší Free shopy než na Zanzibaru, ale také dražší. Ke zkrácení čekání to bylo zcela ideální, Problém nastal při opětovném nalodění na palubu letadla. Zcela nekompromisně byly odebrány všechny tekutiny, které nebyla nakoupeny ve Free shopech v Mombase a zataveny do obalů. Tak jsme přišli o zásoby tekutin ze Zanzibaru. V průběhu letu – 4,5 hodiny- se pití podávalo opět celkem sporadicky. Bylo třeba si o něj říci. Přistání v Hurgádě proběhlo tentokrát bez nutnosti vystoupit z letadla a celkem se dotankování podařilo zkrátit a tak byl odlet poměrně rychlý. Cestu zpět bylo možno zhodnotit jako podstatně lepší než přílet. Není mi jasné, proč se v Hurgádě mění posádky.

Vstupní poplatek na Zanzibar je 50 dolarů. Platby chtějí přes kartu. S hotovostí je problém. Nemusí vám ji vzít. Závisí to na ochotě úředníka.

Ubytování  průměrně (4,1/5)

2.Hotel- je starý asi 8 let. Má sice 4 hvězdičky, ale nepočítejte s tím, že odpovídají evropskému nebo egyptskému standardu. Odpovídá to spíše 2+ až 3 hvězdičkám. Některé části pokoje, hlavně koupelny jsou dost „jeté“. Musíte počítat s tím, pokud budete bydlet ve vyšších patrech bungalovů, tak ve špičce je malý tlak ve vodovodní síti a může se stát, že se nedosprchujete. Občas se může stát , že vypadne elektřina. Nám se to stalo jen jednou na krátkou dobu. Problémem je klimatizace. Jsou poněkud opotřebované. Fungují jen částečně a pokud chcete mít opravdu menší teplo na pokoji, tak to bude vyžadovat neustálé urgence na opravu klimatizace. Nám ji opravovali 3x a pak vyměnili celou jednotku. Pak již byla funkční.

Hned první den se ucpala kanalizace, tak nám vytopila pokoj, Byl v přízemí. Stěhovali jsme se do vyššího patra. Je lepší mít pokoj v patře než v přízemí. Taky musíte počítat s přítomností hmyzu. Někteří měli mravence, jiní zase šváby.

Úklid na pokoji je v pohodě, zvláště když necháte pokojské nějaký ten dolar. Jen počítejte s tím, že úklid není tak precizní jak by si člověk představoval. Ale to je v jejich povaze. Až uvidíte vesnici, tak to pochopíte. Taky počítejte s tím, že pracují velmi pomalu. Nejprve odnesou špinavé prádlo, pak postupně na několik etap přinášejí čisté. Ale snaha se cení.Na pokoji jsou dva ručníky a dvě osušky. Osuška na pláž je zálohována 10 dolary na recepci.

Hotel je situován v zahradě a ta je celkem dobře udržovaná. Na pláži jsou lehátka, na které personál dává matraci. Vy si pak na ni dáte plážovou osušku. Úklid pláže v hotelu je jen částečný. Je vhodné se vybavit opalovacími krémy s vysokým faktorem. Slunce je tady opravdu ostré a spálíte se dříve než se nadějete. Hotelový bazén je kapitola sama pro sebe. Desinfikují ho chlorem a skalicí. Za našeho pobytu se přemnožili řasy. Jeho použití závisí na vaší otrlosti.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

3. Strava – majitel hotelu je Ital a větší část klientely jsou Italové. Počítejte se záplavou těstovin a ryb. Hovězí a kuřecí bývá méně často. Na snídaně počítejte hlavně s vajíčky.

All inclusive je ve dvojí formě. S alkoholem a bez alkoholu. Alkohol je místní pivo, víno bílé a červené a jeden místní alkohol podobný ginu. Víno není nic moc, pivo pivaře taky moc neuspokojí, tak je potřeby zvážit jakou formu all inclusive si zvolíte. Během dopoledne se po pláži roznáší ovoce a odpoledne je lehčí svačinka. Pro tu si musíte dojít k baru cca kolem 17,00.

Barů je několik , ale jen jeden – ten u bazénu funguje bezplatně, ale pouze do 22,00. Pak je ještě jeden, ale ten je trošku z ruky.

Ovoce je čerstvé a užijete si ho dost. Je fakt dobré.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

4.Výlety- stojí za to. Jednak je můžete podniknout s delegátkou. Zde se vám dostane výkladu v češtině a dostanete i dobré rady, kde co koupit a hlavně i co. Nevýhodou je, že jsou poněkud dražší a za jeden den nestihnete toho tolik jako s neoficiálními průvodci. To je Amos a Jerry. Amos celkem dobře umí česky. Výlety jsou prakticky identické. V jejich ceně je doprava, vybavení (třeba na potápění) a pohoštění. Potápění ke korálovým útesům je pěkné, ale Egyptu se to nevyrovná. V každém případě je dobré nějaký ten výlet absolvovat.

Pláž a moře  průměrně (4,3/5)

6.Moře – závisí na tom v kterém období budete na hotelu. Je velký rozdíl mezi přílivem a odlivem. Při přílivu voda naráží na zeď hotelové pláže, při odlivu musíte jít hodně velký kus za vodou. Ale při odlivu zůstávají na dně bazénky s nádherně teplou vodou. Pozor na slunce. Taky se dá výborně brouzdat po běloskvoucím písku. Na dně před hotelem pěstují místní chaluhy údajně pro kosmetické firmy. Při přílivu jsou v moři části chaluh. Spíše v pásech.

Voda je teploučká. Při přílivu však musíte počítat se spodní chladnou vodou. Vlny jsou přiměřené, Vítr fouká stále od moře na pevninu.

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

5.Domorodci – vedle hotelu jsou masáže. Provádějí je dvě afričanky - Ašura a Ajda. Cena za celotělovou masáž trvající 1 hod je 15 dolarů. Taky malují henou ornamenty na končetiny dam. U pánů jsem nic takového neviděl. Cena 10 dolarů. Vyberete si vzor z katalogu.

Pak je vedle hotelu „Tesco“. Jsou to obchůdky s nejrůznějšími věcmi. Umí částečně česky a cena se dá usmlouvat. Mají radost ze smlouváni, tak jim to nepokažte.

Vedle hotelu je vesnice. Návštěva jen za dne a spíše pro odolné jedince. Pozor na žebrající děti. Ty u hotelu jsou zvyklé na určitý standard a spíše jim vyhovují cigarety a dolary. Ostatní si vezmou aby vám udělali radost a pak přejdou ke komoditám zajímavým pro ně. Taky se chovají dost agresivně. Buďte opatrní.

Fotografovaní domorodců vyžaduje jejich souhlas a zaplacení.

Celkový dojem  průměrně (4,4/5)

7.Různé- placení je buď v dolarech nebo Eurech. Je dobře mít s sebou drobné. Domorodci budou po vás chtít směnu drobných za větší bankovky. Drobné jen obtížně udávají ve směnárně. V obchodech vám vrátí zpět dolary. Jen ve státních obchodech vrací místní měnu. Možná i Eura, ale to nevím.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 31
z 35 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Zanzibar - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání