Napsat recenzi

Hodnocení pobytu v hotelu

Recenze hotelu Goldi Sands Hotel *** (Srí Lanka - Gampaha - Negombo)

Hodnocení:
průměrně: 4/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2016
Přečteno: 184x
Recenze se líbila: 651 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Cestovali jsme přes německou cestovní kancelář. Obsazení hotelu německé, byli jsme snad i jediní z jiné země. Hotel svým položením i ostatními vlastnostmi je nejvhodnější pro důchodce, které zajímá ve větší míře bazén než moře. Je zde velká možnost nákupů (je vlastně jednou stranou na hlavní ulici s obchody), rovněž široké možnosti dopravy tuk- tukem či taxíkem do města. Doprava do hotelu z letiště perfektní, rychlá (30 minut od hotelu) nazpět také bez připomínek. Check in/out bez závad, možnost celodenní výměny peněz. Možnost nasmlouvání výletů na místě za výhodné ceny(až 2/3 inzerovaných cen cest. kancelářemi). V recepci domluva v angličtině bez problémů. Výdej balíčků (snídaně, oběd) v případě dlouhých výletů po jejich ohlášení bez problémů.

Ubytování  průměrně (5/5)

Rychlé, čistota výborná, ochota personálu, spolupráce s recepcí výborná (řešil jsem problém s tresorem a vodou u WC). Vybavení pokojů velmi dobré, odpovídající kategorii. Úklid podrobný, výměna ručníků, prostěradel, dodávka vody na pokoj bez závad, klimatizace musí být zapnutá přes noc.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Měli jsme all exclusive. Jediný snad problém-někdy byla snížená možnost výběru jídel z hlediska použití kari- od 50-80% jídla pálivá. Ten kdo rád tyto jídla neměl problém, ostatní si museli tím pádem vybírat ze zbytku. Ovoce pouze sezonní, podle hodnocení mých přátel málo zeleniny, zato velký výběr sladkých pamlsků. Každý večer osobní příprava vybraných jídel na pánvi (masa, ryby). K večeři či obědu polévky. Hodně jídel bylo z ryb (také pálivé). Místní pivo ušlo, alk. nápoje místní dobré, koktaily dobré, míchané alk. nápoje podle toho jak se barman vyspal. Dosti velká omezení ve výdeji a vůbec v zabezpečení odpoledních svačin a nápojů. Pokud hodnotím stravu jako takovou, tak pro mě bez problémů výborná. Zabezpečení nápoji hlavně u baru tragické, obsluha je líná, raději obsluhuje návštěvníky s polopenzí, protože ti platí a nechávají tip, nás si často nevšímali nebo jsme si museli dojít pro pití sami. Tuto situaci jsem řešil i s vedením hotelu 2x, nastalo částečné zlepšení, ale za dva dny to bylo stejné. Doporučuji získat od CK, která zabezpečuje pobyt přesný popis all exclusive zabezpečení je v tomto hotelu jiné než jinde (omezující). Mám dosti problém v hodnocení- z mého pohledu strava výborné, zabezpečení pitím u baru nehodnotitelné, takže zvolím takový střed s tím, že si každý snad přečte text.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

Vybavení lehátky-asi známý problém, pokud nejdete v 7.30 a nezadáte si ručníkem či poduškou lehátko, může se stát, že čekáte hodnou dobu na možnost si lehnout. Masáže na místě v hotelu-předražené, doporučuji tuk tukem do Jasmine Villa ceny třetinové, doba masáže trojnásobná. Teprve po týdnu pobytu se od 19,00 do 23,00 koncerty, animační programy žádné, hlídání dětí žádné. Bazén čistý, udržovaný. Sportovní vyžití žádné. Trochu otravní místní prodejci čehokoliv, stačí zmínit security personál (je u hotelu) a dají pokoj. Občas byla snaha roznášet občerstvení na pláž u hotelu, než to donesli bylo to horké.

Pláž a moře  průměrně (4,5/5)

K pláži od hotelu asi 120 metrů, pouze s přezůvkami (rozpálený písek) ráno na břehu spousty odpadků všeho druhu (posbíráno). Voda horká, vlny až 1,7 metru a tím pádem zakalená voda. Nabízené atrakce na moři žádné (mimo projížďky katamaránem). Spousta černých vran( nevím odborný název), které dovedou převrhnout lahev a vypít cokoliv je v ní, "kradou" vše co je k jídlu i pití, celý den krákají. Šnorchlování nemožné. Pláž je písčitá bez kamínku.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Hotel je v řadě ostatních hotelů, je však krajní, navazující na ubytování místních rybářů, jsou sice přátelští, ale hygienické podmínky kolem jejich obydlí hrozné.

Celkový dojem  průměrně (4/5)

Myslím si, že tento hotel není pro českého návštěvníka, ten požaduje mnohem větší zabezpečení hlavně kolem pitného režimu. Pokud neumíte německy či anglicky asi velký problém, zvláště pro menší skupiny(dvojice). Loni jsem navštívil za stejných podmínek Dominikánskou republiku. Tam bych se rád vrátil, do zdejšího hotelu ne. Doteď jsem si myslel, že němečtí hosté mají vyšší nároky, ale připadalo mi, že jsou spokojení- nechápu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 1
z 2 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Další recenze hotelu

Umístění hotelu

Gampaha - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání