Napsat recenzi

Hotel na solidní úrovni

Recenze hotelu Alegria Caprici Verd Hotel **** (Španělsko - Katalánsko - Santa Susanna)

Hodnocení:
průměrně: 4,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2012
Přečteno: 802x
Recenze se líbila: 584 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 0

Strávili jsme na přelomu května a června 2012 týden v tomto příjemném hotelu. Byli jsme spokojeni s ubytováním, stravou a se vším, co s hotelem souvisí. Také letecká doprava tam i zpět proběhla bez problémů a jakýchkoliv zbytečných časových prodlev.

Podnikli jsme řadu výletů, které se nám libily, a byli jsme spokojeni i s místními delegáty, kteří nám dělali na výletech průvodce.

Abych jenom nechválila, ráda bych touto cestou varovala další cestovatele před jedním z nabízených výletů - jedná se o výlet do Andory. Kdo by jel na poznávací zájezd do Španělska také za účelem tzv. výhodných nákupů, nemusí číst dál, ten by byl i z tohoto výletu určitě nadšen. Zájezd byl inzerován jako výlet do krásné malé země položené vysoko v horách s nabídkou samých úchvatných pohledů po krajině. Mezi pěknými kopci a horami jsme sice projížěli, ale bez zastávek na nejzajímavějších místech a místo toho jsme byli během jízdy velmi důkladně informováni o všem, co je v této zemi výhodné nakoupit, co to stojí u nás a za kolik to pořídíme v Andoře, kosmetikou a tabákem počínaje a čokoládou a sýry konče.

Nás však zajímaly Pyreneje, okolní příroda i místní kultura. Sešli jsme se v autobuse naštěstí všichni bez nákupních ambic a jen naše průvodkyně Marta byla udivena, že chceme minimalizovat čas věnovaný u místní benzínové pumpy nákupům v rozlehlém obchodním zařízení a tento čas strávit spíše prohlídkou zajímavostí na místě. Bylo tam sice hezky, ale za tu dlouhou cestu to nestálo.

Pokud bychom byli předem při objednání tohoto výletu pravdivě informováni o tom, že se jedná v podstatě o nákupní zájezd, rádi bychom ušetřili nejen peníze za výlet, hlavně ale jeden docela ztracený den a celkem 8 hodin nepohodlné jízdy v malém autobuse.

Doufám, že svými řádky pomohu všem ostatním zájemcům o Španělsko při výběru poznávacích výletů z oblasti Costa Brava a okolí.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

pokoj vč. sociálního zařízení na dobré úrovni

Strava a stravování  průměrně (5/5)

strava rozmanitá, jídelna dostatečně prostorná, personál v jídelně příjemný

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4/5)

vybavení, služby i personál v pohodě

s ohledem na klienty, pro které byly moře i venkovní bazén příliš studené, mohl mít vnitřní vyhřívaný bazén delší odpolední provoz

Pláž a moře  průměrně (4/5)

na přelomu května a června sice není pláž příliš přelidněná, moře je ovšem dost studené,

my jsme však většinou po návratech z výletů mořským vlnám neodolali

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

hotel se nachází v novější části pobřeží, do historických uliček se musí vyrazit trochu dál

Celkový dojem  průměrně (4,3/5)

všechno bylo fajn kromě Andory

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 3
z 3 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Katalánsko - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání