Napsat recenzi

Jana , snacha a vnučky 7 a 10 let.

Recenze hotelu Loutanis Hotel *** (Řecko - Rhodos - Kolymbia)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2019
Přečteno: 321x
Recenze se líbila: 174 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Již jsem na Rhodosu byla potřetí, ale po tomto pobytu asi už naposledy. Zkazil mi tento pobyt zájem znovu tuto oblast navštívit.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Celou noc posloucháte kokrhání kohoutů nebo co to kokrhalo , strašný hluk ve dne i v noci od cikád, komárů plno, že děti jsou seštípané každé ráno. Bez klimatizace jsme vydržely-holky, jen jednu noc od 2 hodin do šesti rána. Nedalo se. Balkon nevyhovující, možnost číst pro hluk , sušit plavky, osušky se nedá. Jediná možnost je přehodit plavky přes nevyhovující židle na sezení. Po zakoupení klimatizace se dalo v noci konečně spát. Tak to bylo dva nebo tři dny. Pak po navrácení od moře se v celkem slušné sprše hodlala osprchovat snacha. Naštěstí tam první nešly holčičky. Najednou křik, velký hluk , sypání skla atd. Snacha křičela, dveře sprchy se vysypaly na ni. Všude měla sklo, trochu krve na těle, ve vlasech. Letěla jsem na recepci a zatím 7 a 10 leté vnučky mámě pinzetou vyndavaly úlomky skla z těla. Na recepci pouze jedna recepční a ta vůbec nerozuměla, co se stalo i když pochopila a nějak jsem se domluvila, zda chceme lékaře. Myslela jsem si, že celou věc se někdo bude snažit okamžitě řešit. Rusky se nedomluvíš, německy znala asi 2 slova jen pořád něco brebentila anglicky bohužel já 7O letá neznám a ona se snachou zvládala asi o pár slov anglicky více. Po delší době nakonec recepční v botách na podpatcích dorazila se smetáčkem a lopatičkou a čučela, že potřebuje na úklid alespoň velký kbelík na úlomky skel a vysavač a celou četu uklízeček. Po hodině, kdy se nic nedělo a snacha zabalená nahá v osušce se prý až rozhodne pan manažer, se přestěhujeme jinam. Snacha volala delegátce a ta snad nakonec to stěhování domluvila, jenže jim šlo hlavně o zaplacení 40 EUR za zničení koupelny. A konečně jsme měly možnost se přestěhovat . A byl problém nanovo. Kokrhání ustalo, nebylo slyšet, ale klimatizace vůbec nefungovala, takže já s kardiostimulátorem jsem celé noci seděla v přízemí u bazénu. Jo a když si v pokoji necháte něco, na čem vašim vnučkám záleží, tak to nenechte bez dozoru, neboť uklízecí personál klidně vezmou a vyhodí vaši věc, což nás dost naštvalo. A vždy nechají váš pokoj se zamčeným balkonem klidně otevřený.

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Žádné ovoce, jen bílý a červený nedobrý meloun, špatné pomeranče, kyselé blumy, zmražené zákusky, které po rozehřátí se nedají jíst, jak jsou plné vody. Nechutný jogurt, bílý jogurt a růžový jen bílý zamíchaný s barvivem. Těšila jsem se na řecký jogurt, který by měl být v Řecku v 3 hvězdách samozřejmostí. Nikdy ani kousek lepší uzeniny, ani jednou šunka, nechutný krájený sýr vše nejlevnější. Hranolky jsme nestihly ani jednu večeři či oběd. Když došly, tak většinou je nedoplnily. Brambory nakrájené na měsíčky, trochu opečené, ale plavaly v omastku nebo šťávě. A to nemluvím o nádobí, které, když dojde, tak si hezky počkáte. Ano, je pravda, že jídla bylo dost a každý si mohl vybrat, ale kvalita by se neměla nahrazovat kvantitou. Nejsem zvlášť vybíravá, ale spokojenost by snad byla jen se zavřenýma očima.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Chválím personál u bazénu, jak celý den obsluhovali s úsměvem koupající. A zase kvalita podávaných nápojů i jídla byla omezená.

Pláž a moře  průměrně (3,7/5)

Vzdálenost moře byla nepříjemná. Jednou jsme jely tím minibusem a jeden muž mi seřval, když jsem vnučkám říkala, že by měli mladí uvolnit místo starším lidem, na což reagoval český muž kolem 4Olet, že jsem si měla počkat na další spoj, kde bych se posadila a nebo bych asi měla zůstat trávit dovolenou doma a nejezdit k moři. Co mi dost odradilo a celé dny až na návštěvu pláže ve Faliraki , kde je jiná úroveň, jsme se pohybovaly u hotelového bazénu, kam si ale musíte brzy ráno obsadit lehátka osuškou, jinak nemáte šanci si u bazénu lehnout.

Okolí hotelu  průměrně (3/5)

No, to je taky špatné. Cestovka by mohla člověka upozornit, že jedete do polí, do vesnice, a ne psát, jak je cesta i pěšky k moři v pohodě. Kde až při večerní procházce se konečně děti mezi obchůdky začnou cítit lépe.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Bohužel jsem byla omezena vybrat dovolenou datem a moc možností nebylo s dětmi. Byla jsem ráda, že jsme navštívily výlet do Města Rhodos , že viděly, proč jsem je nalákala k moři do Řecka.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 32
z 68 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Rhodos - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání