Napsat recenzi

OBROVSKÉ ZKLAMÁNÍ,TOVÁRNA NA PENÍZE,ZÁKAZNÍK JE AŽ NA POSLEDNÍM MÍSTĚ

Recenze hotelu Eri Beach & Village Hotel **** (Řecko - Kréta - Hersonissos)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2016
Přečteno: 478x
Recenze se líbila: 400 čtenářům
Fotografie: 9
Videa: 0
Komentáře: 1
  • umyvadlo v noci po příjezdu umyvadlo v noci po příjezdu
  • baterie v noci po příjezdu baterie v noci po příjezdu
  • koupelna koupelna
  • rezavá lampička na d zrcadlem rezavá lampička na d zrcadlem
  • zapojení fénu-amatéři zapojení fénu-amatéři
  • pokoj 4 hvězdy :))))))) pokoj 4 hvězdy :)))))))
  • řecké jídlo mimo hotel řecké jídlo mimo hotel
  • přistýlka přistýlka
  • tohle zapojení svědčí o úrovni údržby tohle zapojení svědčí o úrovni údržby

Nejsem náročný člověk,ale za své peníze očekávám alespoň adekvátní kvalitu,ale narazil jsem na resort,kterému jde více o zisk než o službu zákazníkovi.Vím o čem mluvím,pracuji v hotelnictví již přes 20 let.Naivně jsem si myslel,že když pojedu v rámci EU nemůžu se zklamat.V ČR by tento hotel zavřela Hygiena už dávno,tady je to ovšem asi OK.A navíc se ještě všude pyšní hodnocením 4hvězdiček.Je to hanobení úrovně 4hvězdičkových hotelů jinde v EU včetně ČR !!!

Ubytování  průměrně (3/5)

Hodně veliké retro.Nábytek univerzál z 80.let,tvrdé matrace,přikrývka pouze prostěradlo(zase takové vedro ale v noci není),tříhvězda horkou jehlou předělaná do standardů 4hvězdy.Hlučná,drnčící klima ze které kape voda na noční stolek,v minibaru polámané police a schránky ve dvířkách,na zemi písek a v rozích prach a pavučiny.Uvolněné vypínače s trčícímy dráty pod proudem.Všudy přítomní komáři.Uklid každý den,ale nedostatky neodstraněny.Pouze výměna ručníků a ustlání.Plesnivý závěs v koupelně,silikon kolem umyvadla a vany plesnivý rovněž.Baterie obalená modrou rzí.Odhad od začátku sezóny bez doteku pokojské.Sprcha stříká všemi směry,takže po očistě je voda všude.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Jídlo v poledne a večer jiné,ale skladba stejná.Je to výhodné pro ekonomičnost hotelu,že vlastně vaří stále stejný výběr jídla,tak neschopný šéfkuchař ,který se promenáduje mezi hosty,jako by vařil jako bůh,nemusí přemýšlet co uvaří a co musí objednat,vždyť je to od pondělí do neděle stále stejné.Oběd těstoviny,boloňská omáčka,smaž.nugety rizoto.Večeře:Tuhé dušené hovězí,pangasius v leču,sekané skopové žebra(samá kost)a kuře sekané na tak malé kousky,že vlastně také ocucáváte kosti.K tomu rýže,gr.zelenina a hranolky.S all inclusive to nemá nic společného.Normální bufet běžný z balkánských hotelů.

Pruběh výdeje:když si vystojíte frontu na talíř,ta vás čeká dalších několik na jednotlivá jídla a pak ještě i 10 minut bloudění po restauraci s nadějí ,že najdete místo.Restaurace má totiž cca 350 míst,kde se musí odstravovat za dvě hodiny 3000 ubytovaných.Úroveň-bufet V.kategorie !!!!Po čtyřech dnech jsme to vzdali a chodili na normální jídlo mimo hotel.Asi s tím počítají.Jedna restaurace je přímo před recepcí hotelu.A plná hostů z hotelu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

služby pokojských-housekeeping by měli poslat do jiného 4 hv.hotelu v EU aby viděla běžné standardy.

Posílit obsluhu v restauraci.Nestíhají přeprostírat stoly,sklízet špinavé nádobí a sklo,doplňovat čisté,doplňovat jídlo a hlavně udržovat čistotu u výdeje.Krmily nás jako prasata z koryt zašvihaných po ruských turistech,kteří se předbíhají,jsou hluční a chovají se jako v chlívě.Mimo výdej stravy all inklusive jso nápoje pouze v baru u skluzavek.což je od bazénu před hotelem cca 300m.Čeká Vás 10ti člená fronta u dvou barmanů pro 2000 lidí.Dají Vám pouze dva nápoje,že je to nařízení vedení,takže musíte jít dvakrát a vystát si frontu.Kapitola pro sebe je barman JIM.Věčně zašklíbený,nekomunikativní a protivný člověk,kterého určitě nechcete na své dovolené potkávat.Naopak protějšek Vasilis promluví,odpoví,usměje se a to i přesto,že denně natočí cca 5000 nápojů a ráno se zase směje.

Pláž a moře  průměrně (3,6/5)

Malá,čistá(až na kelímky,které rusové nechávají na místě konzumace a vítr je pak rozfouká po rezortu a po pláži.)Tři dny vlny.Zábava pro syna :)Pokud si ráno člověk přivstal,získal i lehátko.Více jak polovina je ale rozbitá,takže lze nastavit pouze vodorovně.Moře čisté a krásné.I mušličky jsme našli.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Rušné turistické centrum.Spousta obchodů se vším od potravin /COOP/, pronájmu aut přes suvenýry až po kožichy pro rusáky.,Skvělé taverny se skvělým Frapé,vínem i jídlem a večer řecké tanečky.prostě super.

ALL INCLUSIVE na Krétě jsou vyhozené peníze.Pokud bude nějaké příště,tak individuálně.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Udělejte si ho sami dle uvedených informací.Já si užil pobyt s rodinou.Ostatní stálo za h.......!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 112
z 212 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Hanka: Která cestovka? - 27. 7. 2016 22:03

Dobrý den, zažili jsme něco podobného. Jen by mě tedy zajímalo, jestli i se stejnou cestovkou. Obrovské zklamání :( Hanka reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání