Napsat recenzi

STRAŠNÝ...

Recenze hotelu Haris Hotel *** (Řecko - Kréta - Agia Marina)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Přečteno: 386x
Recenze se líbila: 432 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

nechápu, jak tento hotel může mít 94% hodnocení!!!!!!

Ubytování  průměrně (2,8/5)

jedním slovem....vše je obouchané, ošklivé, flekaté...i *** může být jednoduchá, ale pěkná, TOTO rozhodně není!!!!!!!!!!!!!! ani pěkné ani čisté a ani příjemné.....katastrofická je koupelna, když pominu všechny barvy fleků a map, tak i tak je to hnus!!!!

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

10 dní v kuse stejná snídaně....chudá....čaj jen černý, 3 druhy salámu - měkkého, 1 plátkový sýr, máslo, margarín, jogurt, marmeláda a zelenina....pořád stejné....večeře to samé....někdy si opravdu člověk nevybere, prostě NIC MOC, nebo spíš MOC NIC :-(((((, večeře je bez pití, to je tam možné koupit ale nejdražší široko - daleko

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

????????

Pláž a moře  průměrně (4/5)

vstup do moře před hotelem je opravdu špatný, plotny kamenů ve kterých jsou malé kamínky, doporučuji boty do vody!!!!!!!!!!!!!

Okolí hotelu  průměrně (3,7/5)

pokud je myšleno zahrádka v resortu, tak je to bída a bohužel na každém kroku je vidět stáří a šikovnost nebo spíš nešikovnost údržbáře....opravované věci vypadají ještě hůř, než před opravou

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

zklamání

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 6 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

delegát CK: Upřesnění recenze - 7. 8. 2015 14:20

Hosté obdrželi přízemní pokoj, který se jim nelíbil, zdál se jim špinavý. Dostali možnost si pokoj vyměnit za jiný pokoj v přízemí, který zmiňované fleky neměl, nebo za pokoj ve vyšším patře, který ale byl za příplatek 10€/den. Oboje bylo klienty odmítnuto. Snídaně formu bufetu: chléb, bábovka, sušenky, suchary, zelenina, salámy, sýr, máslo, jogurt, marmeláda, nutella, mléko, musli, sušené fíky, datle, vejce natvrdo nebo míchaná vejce nebo slaný koláč, ...čaj, káva, voda, 2 druhy džusu V případě polopenze je obvyklé, že nápoje se hradí zvlášť a nejsou v ceně večere. Např. cena velkého piva je 3€, malé pivo 2,50€, čerstvý pomerančový džus 2,40€. Při objednání nápoje na celý týden se nápoje účtují s 20% slevou, tzn. velké pivo by stálo 2,40€. Hlavní jídlo u večeře se každý den mění, většinou je na výběr 2 druhy masa/ryba, a 2 přílohy, polévka. Nemění se jen obloha - zeleninové saláty, olivy, pomazánky, chléb,... reagovat

L.: Re: Upřesnění recenze - 7. 8. 2015 23:08

Jakpak asi jinak by měla reagovat delegátka :-)??...pro upřesnění recenze...když se nám ubytování nelíbilo a měli jsme se stěhovat do stejného, za doplatek, tak proč bychom to asi dělali :-)...na hodnocení jídla si trvám, bylo to neuvěřitelně chudé a celý areál je strašně obouchaný a ještě hůř opravovaný...bohužel až po příletu jsem našla další obdobné recenze....tak vážení pokud chcete jet do tohoto hotelu hledejte i jiné recenze a dobře zvažte toto ubytování. Již máme za sebou další dovču, protožé tato byla pro zlost reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Kréta - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání