Napsat recenzi

Plíseň, špinavé nádobí, bodrel v areálu, ... - hrůza

Recenze hotelu Preveza Sunset Beach Hotel *** (Řecko - Epirus - Kastrosykia)

Hodnocení:
průměrně: 2,9/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 1 442x
Recenze se líbila: 503 čtenářům
Fotografie: 15
Videa: 0
Komentáře: 2
  • Plíseň a rozbité obklady Plíseň a rozbité obklady
  • Detail plísně Detail plísně
  • Plesnivý závěs od vany Plesnivý závěs od vany
  • Špinavá sklenička Špinavá sklenička
  • Špinavá sklenička Špinavá sklenička
  • A jiná špinavá sklenička A jiná špinavá sklenička
  • Chudáci psi v okolí Chudáci psi v okolí
  • Chudáček štěně - srst plná bodláků Chudáček štěně - srst plná bodláků
  • Nepořádek v areálu Nepořádek v areálu
  • Špinavé okno/dveře na balkon Špinavé okno/dveře na balkon
  • Detail špinavých dveří Detail špinavých dveří
  • Rozbitá světla Rozbitá světla
  • Další rozbité světlo Další rozbité světlo
  • Jídelna nestíhá uklízet - šetří se na číšnících Jídelna nestíhá uklízet - šetří se na číšnících
  • Vypadlé dveře od skříně
Vypadlé dveře od skříně

Fotky mluví za vše:

Zde verze 142MB detaily: http://ulozto.cz/xBNPyMkh/soubory-zip

A zde komprimované: http://ulozto.cz/xBNPyMkh/soubory-zip

Fitness nebylo nikdy otevřeno, výlet na přeplněné lodi (něco mezi dobytčákem a lodí, která se potápí s africkými přistěhovalci), vypadávání WiFi ... Stránky na webu/v katalogu neodpovídají realitě.

Cestovní kancelář reklamaci odmítá, závady nebyly shledány, i když jsem zaslal fotky s plísní. Kdo se chce přidat k žalobě? Ozvěte se na zaloba.preveza@gmail.cz

Ubytování  průměrně (3/5)

Ve smlouvě rodinný pokoj s výhledem na moře, ve skutečnosti nepohodlná přistýlka v zádveří. Vypadávají dveře od skříně. PLÍSEŇ!

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

ALL INCLUSIVE, ale ředěné džusy ... Eurojídla (guláš, špagety), nebyla řeská jídla (mimo čevapčiči)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Vypadává WiFi, Fitness nefunguje, ....

Pláž a moře  průměrně (3,4/5)

OK

Okolí hotelu  průměrně (2,5/5)

Bordel, potulující se psi ...

Celkový dojem  průměrně (2,9/5)

Byl jsem (byl, už nejsem) cca 10 let věrný klient této cestovní kanceláře. Tímto si to zkazili, zejména když odmítli jakoukoliv diskusi o reklamaci (napsal jsem jim, ať něco navrhnout - čekal jsem, že se třeba omluví a nabídnou slevu na příští zájezd či cokoliv jiného). Dostal jsem dopis, že neshledali důvod k reklamaci - plíseň je tedy standard cestovní kanceláře!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 28
z 56 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Helena Matoušková: Reklamace - 29. 9. 2014 15:26

Přišla mi přesně stejná odpověď, neshledali důvod k reklamaci. Též jsem zasílala fotodokumentaci. Předala jsem to k dalšímu řízení právníkovi. reagovat

Dáša Bočková: Re: Reklamace - 10. 10. 2014 8:40

Dobrý den, paní Matoušková, mohla byste se mi prosím ozvat na uvedený e-mail. Řešili jsme stejný problém, CK k nám byla velmi arogatní! Potřebovali bychom někoho, kdo měl stejný problém.... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Epirus - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání