Napsat recenzi

Náš pobyt v červnu 2018

Recenze hotelu Royal Horizon Boa Vista Resort **** (Kapverdy - Boa Vista - Praia de Chaves)

Hodnocení:
průměrně: 4,4/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 432x
Recenze se líbila: 283 čtenářům
Fotografie: 12
Videa: 0
Komentáře: 0
  • Bazén v klidové zóně z naší terasy. Bazén v klidové zóně z naší terasy.
  • Nekonečná pláž 1 Nekonečná pláž 1
  • Nekonečná pláž 2 Nekonečná pláž 2
  • Bufet v plážovém baru Bufet v plážovém baru
  • Poušť je krásná Poušť je krásná
  • Poušť je krásná, snad i s námi :-) Poušť je krásná, snad i s námi :-)
  • Tady jsme šnorchlovali Tady jsme šnorchlovali
  • Pevnost vévody z Braganzy Pevnost vévody z Braganzy
  • Přistávající letadlo "nad hotelem" Přistávající letadlo "nad hotelem"
  • Z výletu na čtyřkolkách Z výletu na čtyřkolkách
  • U vraku lodi Santa Maria U vraku lodi Santa Maria
  • Naše kotva a pár rybiček. :-) Naše kotva a pár rybiček. :-)

Za přijatelný peníz docela hodně muziky.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Plně dostačující. Byli jsme v bungalovu u bazénu v klidové zóně, takže stačilo přejít cestičku a mohli jsme do (slané) vody v bazénu. Sedět se dalo i na vlastní terase, takže pohoda.

Strava a stravování  průměrně (4,8/5)

Velká spokojenost se dvěma výhradami. Mohl být větší výběr ovoce. Neuměli udělat hovězí maso, bylo vždycky trochu tužší. Velká pochvala za ryby a mořské plody.

Kdo chtěl být celý den u moře a nechtělo se mu převlékat na oběd, mohl se najíst v plážovém baru. Výběr sice dost omezený, ale na najezení to vždycky stačilo (pizza, těstoviny, rýže, tři až čtyři druhy masa, hamburger).

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,4/5)

Po příjezdu welcome drink, kufry nám přivezli až před pokoj. Denní úklid, výměna ručníků většinou obden. Uvolněná vodovodní baterie opravená během dvou hodin, uvolněný pant na skříni druhý den. Starali se. Dýška nevyžadovali, ale občas nějaké to euro potěšilo. Obsluha vždy usměvavá a ochotná.

Pláž a moře  průměrně (4,7/5)

Většinou vítr a vlny, ale v našem termínu se tam dalo i s dětmi. Pravda, celý den na tom větru každý nevydržel. Ale nebyl problém jít na půl dne k moři a na druhý půlden k bazénu. Lehátka a sluněčníky se vždycky našly. Plážové osušky proti kartičkám, výměna bez problémů dle potřeby.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Je to chudá země, takže nic moc a docela bordel. Ale dál od hotelů zajímavá příroda. Asi nepotěší nikoho, kdo nemá rád poušť, ale nám se líbila. Absolvovali jsme výlet na čtyřkolkách (super zážitek, byť s fotkami a šátkem proti prachu vyšel na 115 Euro - šátky přes nos a ústa můžete mít pochopitelně vlastní) a šnorchlování u útesu v průlivu mezi Sal Rei a ostrovem Porto Velho (buď vlastní vybavení, nebo je půjčení v ceně).

Celkový dojem  průměrně (4,4/5)

Velká spokojenost. Díky drobnostem nedávám pět hvězd, bylo by to tak čtyři a půl. :-)

Naprosto samostatnou kapitolou je doprava.

Naše "letecká jednička", to byl děs. Odbavení v Praze o hodinu prodlouženo, protože jely jenom dvě přepážky a někteří lidi nedokázali pochopit, že kufr vážící 15,5 kilo jim bez zaplacení nadváhy na palubu prostě nepustí. Nastupovali jsme kdesi na stojánce pro odmrazování letadel, asi TS neplatí za místo u terminálu. Let trval přes 6 hodin, s čímž jsme počítali. Ale že ten B 737 (ano, nová verze MAX má takový dolet) bude uvnitř v konfiguraci pro 189 cestujících, takže stejné rozteče sedadel jako když se letí dvě hodiny do Řecka), to by mě nenapadlo. Odnesla to okopaná kolena. V letadle měla být palubní wifi, bohužel byla demontovaná na cestu tam i zpět, takže žádná hudba, film, informace o letu, prostě nic. O absenci dopravcem slibované USB zásuvky na dobíjení mobilu za letu ani nemluvě. Cesta zpět - na letišti v Boa Vistě nám zabavili zapalovače, prý to vyžadují letecké společnosti. Že jsme tam přiletěli s těmi zapalovači se stejnou společností a dokonce totožným letadlem jim bylo fuk. Asi potřebovali dárky pro známé. Takže v Praze jsme ráno sháněli před halou někoho se sirkami nebo zapalovačem. Já vím, my kuřáci, ale jde o princip. Ale tohle není vina letecké společnosti. Ovšem pokračovalo to mezipřistáním v Dakaru, kde jsme stáli skoro 3 hodiny na konci letiště. Z letadla nás nepustili (údajně kvůli nějaké možné nákaze) a zdržení prý kvůli handlingu. ... No, na pohádky jsem už poněkud starý. A finále? Člověk by čekal, že ráno po dlouhém letu dostane aspoň kávu - dostali jsme s bídou vodu.

Suma sumárum, až příště budu kupovat dovolenou, jedno z hlavních kritérií bude letecký dopravce, protože s Travel Service už neletím. A pochybuji, že cestovní kanceláře dokážou vyvinout takový tlak, aby TS něco změnil.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 78
z 86 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Boa Vista - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání