Napsat recenzi

Pouze pro otrlé !!!! Kandidát na nejšpinavější hotel.

Recenze hotelu Red Sea Taj Mahal Resort & Aqua Park ***** (Egypt - Hurghada - Makadi Bay)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 514x
Recenze se líbila: 488 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Katastrofa, katastrofa. Špinavější hotel a jídelnu jsme ještě na žádné dovolené neviděli. Z velké části je hotel obsazení místní egypskou komunitou. Toalety v hotelové hale se svojí špínou a znečištěním vymykají jakémukoliv komentáři. Pro vše ostatní platí jen dlouhodobě usazené nánosy špíny.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Absolutně neodpovídá standardu uváděných 5 hvězd ( nebo prodávaných jako 4+), Vybydlený hotelový komplex potřebující NUTNOU rekonstrukci. Tento hotel má svoji slávu již dávno za sebou. Výměna ručníků jen 1 !!! za pobyt. Lednice pořádně nechladí. Voda v lednici není a nedoplňuje se. Hmyz v bungalovu.

Strava a stravování  průměrně (2,8/5)

Jak jeden z účastníků řekl na místě : " pochopil jsem, co znamená význam slov závodní stravování" je to závod o stůl, příbor (čistý a neomatlaný neočekávejte) , kultura stravování není žádná, většina hostů (místních egyptských rekreantů) jí rukama a ruce si čistí do stolů, židlí a prostírání, které následně číšník nechává na "znovu připraveném stole". Totální nedostatek inventáře a sehnat jiný příbor, je problém. Čistá sklenice bez mastnoty a fleků je luxus a musíte si jí očistit ubrouskem. Existují jen příbor a velká lžíce, malé kávové budete hledat zbytečně. U místa, kde je káva jsou jen plastové lžičky na nichž jsou již viditelné stopy po použití. Jsou zde jen šálky (i těch je ale pro takový počet hostů málo) podšálky budete hledat zbytečně, skoro nikdy nejsou. Jídlo stále stejné, malý výběr. Na počet ubytovaných restaurace neodpovídá velikostí. Nemá význam vše vypisovat, protože se to dá říct jedním slovem - špína. Úroveň maximálně 2 hvězdy.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Služby - opakovaná žádost o opravu je běžná věc. Obsluha v restauraci se snaží, ale absolutně nezvládá nápor, který v restauraci je.

Pláž a moře  průměrně (4,6/5)

Jediné pozitivum na celé dovolené je pláž a pěkné šnorchlování, ale je třeba dále od pláže, kde je ještě korál nezničený . Jinak lehátka dřevěná stará, rozpadávající se. Pozor na hřebíky. Co se týče bazénů a tobogánů jsou zcela v okupaci místních. Jediná výhoda je , že většina neumí plavat a tak na pláži se jen máchají v malé hloubce. Na pláži od 10 h hlučná hudba a k tomu ruské komentáře. Potápění s ochotným místním instruktorem.

Okolí hotelu  průměrně (2,7/5)

Na procházky není kam, z jedné strany hotel, kam Vás nepustí a na druhou stranu zálivu je už jen poušť a skály. Zahrada hotelu zanedbaná a vybavení poškozené. jen občas se ještě zachoval původní stav.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Katastrofa a NIKDY více. Hotel bych nikomu nedoporučil. Velmi drahé poučení.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 62
z 127 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Hurghada - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání