Napsat recenzi

Zhodnocení zájezdu na Korčulu Hotel Bon Repos 2015

Recenze hotelu Hotel Bon Repos *** (Chorvatsko - Korčula - Korčula město)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 308x
Recenze se líbila: 495 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Hotel Bon Repos nemá ****, ale jen **!!!!!

Fotografie prezentující hotel zdaleka nesouhlasí se skutečností, bydleli jsme v panelové ubytovně BEZ KLIMATIZACE, šílený kravál celý den i v noci.

Veliké zklamání!!!!

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Poprvé jsme zažili bydlení u moře bez klimatizace, panelák( patrně ještě z doby komunistů),

balkony odděleny jen překližkou, celý den kravál, práskání dveří a neustálý pláč dětí!!!

Naprostá katastrofa...žádný klidný odpočinek + absolutní přehřátí organismu.....venku vedro + na pokoji ještě větší.

Strava a stravování  průměrně (4/5)

Strava dobrá, pití dobré!!...avšak v jídelně nesnesitelné vedro a dusno + tisíce dorážejících vos!!!!

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Hotel bez klimatizace v takových vedrech není hotel, ale sauna, vůbec se nedalo spát, ani přes den, ani v noci.

Personál neuklízel, jen aspoň vyměnil ručníky :-)

Pláž a moře  průměrně (3,5/5)

Pláž: velice malá...skoro žádný stín.......nedalo se vydržet!!! desítky dětí celý den křičely!

Moře : pěkné, čisté!!

Okolí hotelu  průměrně (3,6/5)

Nic moc, všechno suché , hotel leží u silnice,na procházku se dalo jít jen do jednoho marketu, to je vše, jinak pak jedině autobusem či taxíkem někam dál.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Jsme velice zklamaní!!!!!!

Vůbec jsme si neodpočinuli!!!

Vyhozené peníze!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 7
z 11 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Annie: Reklamace? - 3. 9. 2015 12:20

Dobrý den, mohu se zeptat, zda jste zájezd u cestovní kanceláře reklamovali, a jaký byl výsledek reklamace? Letošní zkušenost ta nejhorší, jakou jsem kdy za celou dobu dovolených zažila.... Špína, plíseń, totálně zkreslené informace. Děkuji. reagovat

Liba: Re: Reklamace? - 3. 9. 2015 13:04

Dobrý den, ANO, zájezd jsme reklamovaly, požadujeme 30 % vrácení peněz, posílala jsem to včera..mailem i s dodejkou do CK do Brna, mají na to prý 30 dnů, to uvidíme!!! ...my taky už dlouho jezdíme s agenturou Zájezdy..letos poprvé úplná hrůza, jak jsem popsala, jsem zklamaná, člověk celý rok na tu dovolenou šetří, těší se a pak přijede domů naštvanej.Už bychom ani tak daleko nikdy nejely autobusem!!!!...na stránkách mají úplně jiné info i foto pokojů, než tam byly..hrůza!!! Zdravím! L. reagovat

Annie: Reklamace? - 3. 9. 2015 13:23

Také jsme reklamovali včera, tak jsem zvědavá, jak to dopadne, myslím, že kdyby nás bývali ubytovali pod mostem, tak to tam máme čistější :-) Děkuji za reakci. Škoda, že nejdou vložit do komentáře fotografie, ale až budu psát recenzi, alespoň dvacet jich zveřejním. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Korčula - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání