Napsat recenzi

Jedna velká TRAGÉDIE!!!

Recenze hotelu Zámeček Dinotice *** (Česko - Zlínský kraj - Halenkov)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2016
Přečteno: 2 169x
Recenze se líbila: 422 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Kupon jsme zakoupili na slevovém portálu. Měli jsme 5nocí/6dní. Nikomu nedoporučuji nákup ubytování v tomto zařízení. Pokoj je sice velký a celkem dobře vybavený ale to je z kladů tak všechno. Co se týče wellness, tak větší hnus co se prezentoval jako wellness jsem ještě neviděl. Služby jako je úklid pokoje, výměna ručníků a doplnění toaletního papíru v tomto zařízení vůbec neznají. Jídlo - tragédie - třetí den přivezli před hotel cisternu s pitnou vodou a tentýž den večer jsem vezl těhotnou manželku po 4-hodinovém zvracení a průjmech do nemocnice kde byla dva dny na kapačkách. Náhoda, myslím, že ne!!

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Pokoj sice velký a solidně vybavený ale to je vše. Wellness -tragédie. Bazén špinavý, nazelenalý, studený. Okolí bazénu nebezpečné pro děti, chyběly rošty u filtru a celou dobu pobytu se hned vedle bazénu válel vysavač a staré dřevěné skříně. Co se týče výřivky sice jsme jí neviděl v chodu ale voda jak z okapu a měl bych strach doní vlést. Prostě HNUS!!! Ještě si prohlédněte fotku dětského koutku, která je na stránkách hotelu a porovnejte s realitou. Žádný dětský koutek s hřištěm s balónky tm totiž NENÍ!!! Jen pár plastových rozbitých aut.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

První den jsme dostali k snídani míchaná vajíčka (pro děti 3 a 7 let trochu divné) s minimálně den nebo dva starým pečivem. Postupně se to trochu zlepšilo ale žádný zázrak to nebyl. Bufet byl velice chudý až slabý. Večeře byly 2chodové. Polévka (byly zvláštní,vývar z bujonu) a druhé jídlo také žádná sláva. O nějaké DOMÁCÍ KUCHYNI jak se uvádí v popisu hotelu NEMŮŽE BÝT ANI ŘEČ!!! O střevní vyroze která nás potkala z vody v tomto hotelu jsem už psal výše.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Při nástupu na pokoj jsme bohužel nenašli žádné ručniky ani osušky. Po dotazu na no říkejme tomu recepce spojená s barem mě bylo řečeno že uklízečka doplní. Po opětovné reklamaci u jiné pani dvě hodiny nato mě bylo sděleno, jakto že jsem si nepřivezl své ručníky!!! Kouzelné.

Ručníky jsme dostali až druhý den odpoledne. Byly to jedniné tři čisté ručníky které jsme za dobu pobytu (6dní - 4 osoby) dostali. Uklízečka se za dobu pobytu neobjevila ani jednou a ztoho vyplívá, že jsem musel chodit žádat na recepci každé dva dny o ruličku toaletního papíru.No prostě neuvěřitelné!!!

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,8/5)

Byly jsme v letní sezoně.

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Je to klidné místo až na tu pilu hned vedle hotelu. Pro návštěvníky kteří jsou bez auta velice špatné.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

HNUS!!! Lituji vyhozených peněz za toto ubytování a už nikdy více. Tímto by jsem chtěl varovat všechny kdo mají zájem o ubytování v tomto zařízení ať to nedělají a svoje peníze investují do opravdového ubytování, které je aspoň trochu na úrovni.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 25
z 41 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Zámeček Dinotice: Vyjádření k recenzi - 24. 8. 2016 22:53

Vážený pane Havel, chtěla bych se vyjádřit k Vámi napsané recenzi. Jak sám můžete potvrdit, byli jsme spolu v každodenním kontaktu (několikrát jsem se zajímala i o zdravotní stav Vaší těhotné ženy) a nikdy jste neměl žádné připomínky k výše uvedeným problémům. Jak zde nepravdivě uvádíte, že Vám Vám pokoj během Vašeho pobytu nebyl uklizen, osobně jsem po dohodě s Vámi zajišťovala úklid a dohlédla jsem na to, aby byl úklid proveden. Dále ke kritice polopenze: mimo Vámi uváděné míchaná vejce bylo k dispozici : káva,čaj, mléko, máslo, šunka, trvanlivý salám, sýr, tavený sýr, paštika, zelenina, jogurty, cornglakes, nugetky, sladké pečivo, běžné pečivo (mimo jiné bylo pečivo každé ráno dováženo čerstvé - pekárnou Penam, což mohu doložit dodacími listy), taktéž i suroviny ke snídaním byly denně čerstvé (což také můžeme doložit). Boužel Vás musím zklamat, žádné polévky z bujónu se na našem hotelu nevaří. Mimo Vás byli na hotelu další ubytovaní, kteří si večeře pochvalovali, důkazem toho byly prázdné talíře. I Vaše děti vypadaly spokojeně a talíře vracely prázdné. Je zvláštní a mrzí nás, že nevolnost Vaší těhotné ženy svádíte na hotel, kdy mimo Vás na hotelu a v jeho areálu bylo ubytováno dalších 25 osob, z nichž bylo 9 dětí a nikdo žádnými obtížemi netrpěl. Tak, jak jsem Vám již osobně řekla, velmi nás mrzelo, že se Vám Vaše dovolená takto zkomplikovala. Hotel má své nedostatky, kterých jsme si vědomi, což ale není důvod k tomu, aby jste zde záměrně uváděl spoustu polopravd a záměrných křivých obvinění. Všechny tyto problémy jste mohl řešit přímo na místě. Boužel se tak nestalo. reagovat

Ondřej Havel: Re: Vyjádření k recenzi - 25. 8. 2016 8:33

Vážená slečno, to co tady píšete o uklidu pokoje je snad vtip! Za celou dobu pobytu nám nebyly na pokoji provedeny tyto služby: výměna ručníků (6dní/4 osoby), ustlání nedej bože výměna povlečení, alespoň zametení podlahy nedej bože luxování a největší perla je nedoplnění toaletního papíru.Myslíte, že je normální chodit si žádat na recepci o toaletní papír?Uklízečku jsem za celou dobu vůbec neviděl. K polopenzi bych se nechtěl moc vyjadřovat. Pokud si dobře vzpomínám, Vy jste byla přítomna až od pondělí odpoledne, není-liž pravda.My jsme přijeli v sobotu. Jak jsem napsal výše "postupně se to zlepšilo" bylo míněno Vaší výměnou za Vašeho kolegu, kde u snídaně byly už Vámi uvedené věci. Nicméně nedělní a pondělní snídaně byly tragédie. Jak tady můžete ručit za nedělní " míchaná vajíčka" kydlá na talířek pro dvou a sedmi leté děti spolu s minimálně den starým pečivem, když jste tam vůbec nebyla!!!! Ještě k střevním potížím mé manželky. Touto střevní vyrózou jsme si prošli úplně všichni a nevyprávějte mi tady o nějaké náhodě nebo že jsme jí chytli někde jinde. POdle Vašich informací jste "čistily trubky chlórem". Jak je možné, že chlór nebyl vůbec cítit? Proč jste chlorovaly? Máte závadnou vodu ze studny nebo jste připojení na vodovod? Vaše argumenty jsou prostě nesmyslné! Ještě bych poprosil o Vaše vyjádření k dalším věcem, jako je wellness, dětské hřiště a ostatní negativní recenze od ostatních ubytovaných. Myslím, že k Vám do hotelu jezdí asi jenom lidé, kteří jsou totálně v rauši a píšou samé nesmyslné negativní recenze! Nicméně s Vaším přístupem ke klientovi a úrovní služeb tento "tábor" dlouho provozovat nebudete. S přáním hezkého dne Ondřej Havel reagovat

Lenka Rezkova: Zámeček Dinotice - 20. 1. 2017 20:53

Dobrý den, nedalo mi to a musim reagovat na tuhle recenzi od pana Havla. Byla jsem s přítelem ve stejnou dobu ubytovana jako tady pa Havel ale to jak tady hází na ně špínu se mi značně nelíbí. Za prvé když byla u zámečku pristavena cisterna s vodou tak to bylo z důvodu chlorovani vody ve studni a po celou dobu jsme na recepci dostavali na pití vodu balenou a byli jsme upozorneni aby jsme vodu z kohoutku nepili. Pokud vaše paní vodu pila tak je to jen jeji problém a ne problém zámečku a jeho personálu. Co se týče úklidu atd tak byl standartní a nezaregistrovala jsem nějaké pochybnosti ze strany uklizecky. Jídlo bylo domácí a výborné a pečivo vždy čerstvé. Welness je pravdou že trochu v horším stavu ale to se dá opominout vzhledem k tomu že to majitel neměl až tak dlouho. Bohuzel vše upravit nejde hned. S přítelem jsme tam byli ještě na podzim a za týden tam jedeme znovu protože je ta moc krásně a jsou tam moc milí lidé. Velmi doporučuji procházky které jsou nádherné. Na Dinotici jsme moc spokojeni. Co se týče pana Havla tak za mě asi ten pán seděl pořád na pokoji a vyhlížel uklízečku a hleděl do stropu a hledal jen chyby. Tomu pánovi by se s tímhle pristupem nelíbilo ani v petihvezdickovem hotelu. S pozdravem spokojení zákazníci. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Zlínský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání