Napsat recenzi

Velikánské zklamání...fakt nebrat!!!

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2014
Přečteno: 223x
Recenze se líbila: 301 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Nejsem z těch, co by si nějak extra stěžovaly, ale když jsem si náhodou přečetla na tomto webu recenze, obzvlášť které psala evidentně manažerka hotelu (viz. Recenze od plic), musela jsem se podělit se svým zážitkem. Jak jsem si přečetla, co tady ta osoba napsala, to mě fakt dostalo. Jí muselo opravdu hrábnout, jestli si myslela, že jí to někdo zbaští.

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Tento hotel jsme navštívili s tím ,že jsme skromější povahy,na dovolených tuzemských i zahraničních jezdíme zásadně do vesnic,o to víc jsme se těšili na romantiku v Grand hotelu se čtyřmi hvězdičkami,který se pyšnil honosným jménem a retušovanými fotkami,slovy jako romantický pobyt,v úžasu jsem tento pobyt zamluvila,ale realita byla jako ze scifi filmu!!!Nejsme nároční a už vůbec ne konfliktní,nepíšu nikdy žádné kritické recenze,ovšem tohle by lidi měli vědět.Když se setkáte s tímto hotelem a personálem smích vás přejde.Jsem defakto z podobného oboru,takže přístup k lidem a restauratérství je mi blízké a hodně dám na přístup a vystupování personálu.Jediné, kdo navštěvovaly hotelovou školu byly zřejmě recepční,ty byly milé a v pohodě.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

V restauraci na večeře přišel rádoby číšník a vyjekl kterou máme večeři první druhou????Odpovídám první- tak tady!!!!Tím nás usadil jak ve čtyřce bez větráku!Chování naprosto nulové,asi zedníky zde zaměstnávají!Pak se snažil honem honem asi už jít domů,takže nás hnal ,že jsme nestíhali dojíst polévku!O.K.brala bych to jako sek,špatný den!Ale ne!Den druhý stejná situace.Měli jsme mít večeři při svíčkách,tak úvod- běžte ke svíčkám...!Byl na Grand hotel nadčasový!!Poté co jsem slušně řekla číšníkovi,že jen ať si dá pan kuchař příště pozor na to,že ta palačinka byla studená,neřekl nic!!!!Ani omluva ani zabučení,nezájem!!!Tak to mě dostalo!Jako servírka z oboru jsem nechala i dýško,i když teď zpětně přemýšlím za co vlastně!!Opravdu vyškolený personál,majitel má zřejmě šedý zákal a nevidí jak zle lidi reagujou na dovolenou za kterou zaplatí a pak jsou velice zklamáni,měl by něco začít dělat a řešit tyto kritiky,jinak to může rovnou zavřít

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Bazén s protiproudem je fajn,ale velikostně se tam vejde 10lidí a je narvaný...na hotel nechápu kde udělali soudruzi chybu!!

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

Jediné co bylo super je město a okolí. krásné památky, opravdu nádhera.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Opravdu Kocourkov,jedinné co je hezké je okolí a památky,ovšem ubytovat se jinde,ne zde!Rada ode mě,probuďte se,přečtěte si co zákazníci píší a jakou reklamu si děláte vy na internetu,přepište Grand hotel čtyři hvězdy na pension a neklamte zákazníky na portálech,kteří své peníze můžou utratit jinde a budou spokojeni rozhodně kdekkoliv jinde než u vás!!!! A taky tu nepiště ty vaše nesmyslé a trapné bláboly jakože kladné recenze.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 55
z 122 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Petra: Dodatek. - 17. 1. 2017 10:37

A mimochodem, od známých kolega z práce byl v tomto hotelu na pobyt loni na začátku září. Z toho co popisoval, se za ty dva roky nezměnilo vůbec nic! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání