Napsat recenzi

Neskutečné jednání obsluhy ( vrchní číšník a servírky) a ubytování

Recenze hotelu Grand Hotel **** (Česko - Vysočina - Třebíč)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2014
Přečteno: 589x
Recenze se líbila: 442 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Ubytování velmi příjemné, jednání recepce dobré.

Neskutečné jednání obsluhy, hlavně vrchního číšníka

Ubytování  průměrně (2,9/5)

Ubytování v krásném prostředí, čisté a útulné.

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Kvalita stravování dobrá, škoda, že nechali některé pokrmy vysušit( řízky a pstruh). Horší to už bylo s teplou zeleninou, která byla ze zeleninového ochuceného salátu lehce ohřátá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Vybavení restaurace dobré. Obsluha strašná. Přesto, že hosté se m u s í objednávat na čas, čekali jsme první večer 1 hod. pouze na objednání. Druhý večer se situace ještě vylepšila .Objednaní jsme byli z prvého dne na 18 hod. Dostavili jsme se v 17,55 hod. V 18,00 nám sdělil pan vrchní, že v 18,00 mají skupinu, kterou musí obsloužit přednostně???

Skupina se dostavila v 18,35 hod. Přesto nám nebylo nic podáno celou 1/2 dod., ale ani jiným hostům. Měli jsme však již objednáno. Nikdo z personálu restaurace si nás, ani ostatních hostů nevšímal a čekalo se na skupinu žen, která nepřišla včas. Pokud skupinu komplet neobsloužili ( předkrm, hl. jídlo, dezert), nedostal nikdo z dalších hostů žádné jídlo.

Ve 20,15 jsme dostali předkrmy, ostatní hosté nic. Bylo to po mé stížnost na recepci. Slečně na recepci se to zdálo vtipné a smála se tomu ještě s hostem, který šel od bazénu.

Pak už nás obsluhovali průběžné do dezertu, který byl výborný, což se o jiných pokrmech nedá říci .Ve 20,45 jsme požádali o účet a dívenka nám sdělila, že vrchní nemá čas a musíme počkat. Náš známý dívence z obsluhy řekl, že pokud hned vrchní nepřijde, odejdeme bez placení a ať si to vyúčtuje s panem ředitelem, kterého u ní žádal ke stolu. Pan ředitel se sice nedostavil, ale urychleně dorazila servríka, která se velice slušně omluvila a provedla vyúčtování.

Pana vrchního, nebo co má za funkci, protože nikoho nepustil k objednávkám ani k nápojům, známkuji č. 5 *.

Je smutné, že takový personál dělá reklamu tomuto hotelu. Je to ostuda a nikdo z nás, ani já za svůj život jsme se s tak hrozným chováním k hostům ještě nesetkali..

Okolí hotelu  průměrně (4/5)

V centru města v pohodě.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Vzhledem ke způsobu obsluhy a kvalitě jídel ( což vždy táhne host) je náš dojem strašný.¨

Hodnocení : restaurace : 5

recepce 2¨

ubytování 1

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 55
z 122 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Vysočina - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání