Napsat recenzi

Zklamání

Recenze hotelu Wellness Hotel Vista **** (Česko - Pardubický kraj - Dolní Morava)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2014
Přečteno: 708x
Recenze se líbila: 477 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel se pyšní oceněním Hotel roku 2014, ale služby absolutně neodpovídají.

Pefektní první dojem, ale vše kazí neochota a neprofesionalita personálu zejména restaurace. Spokojeni jsme nebyli ani s přístupem recepčních. Celkový dojem je velké zklamání. Chtěli jsme si odpočinout a relaxovat, ale místo toho jsme byli téměř šokovaní arogantními a neochotnými číšníky a závěr, kdy nám byl chybou recepce zablokován vstup do pokoje po použití wellnessu a museli jsme v županu vyřizovat opakovaně na recepci žádost o umožnění vstupu, navíc bez jakékoliv omluvy recepčních, nás utvrdil v tom, že do tohoto krásného hotelu už bohužel víckrát nepojedeme a ani ho nebudeme doporučovat.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pěkná moderní stavba, všude čisto, útulné pokoje.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

Za snídaně by hotel zasloužil vysoké ocenění, bohužel kvůli neochotě personálu a nepříjemnému chování číšníků v malé restauraci během oběda si strava a stravování více nezaslouží. Těžko si vychutnat oběd, když ho po několika urgencích a dlouhém čekání donese arogantní číšník. Škoda. Navíc nenabídnul zákazníkům zvýhodněnou speciální nabídku pro klienty cestovní kanceláře a na dotaz, proč neřekl, že máme možnost vybrat si speciální menu, odpověděl, že jsme si o něj měli říct. Mimochodem, pokud si zákazník stěžuje na to, že v konvici s mátových čajem za 45 korun plavou pouze 4 lístky máty, tak asi není normální argumentovat, že norma jsou právě 4 listy máty na konvici čaje, je to poněkud absurdní a spíše k smíchu :-)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Dojem z neprofesionálního a arogantního personálu v příliš malé restauraci a žádné nadšení z recepce bohužel vrhá špatné světlo na celý personál. Ve wellness centru se možná snažili, ale celkovému dojmu to moc nepomohlo

Lázeňské služby  průměrně (3,8/5)

Velmi pěkné wellness centrum, jen jsme nechápali, proč když je otevřeno od 9 hodin, tak vířivku personál zapnul až někdy kolem 9,30 hod., poté, co si několik lidí bylo stěžovat, že vířivka nefunguje.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Příroda chválu nepotřebuje, na Dolnín Moravě je krásně pořád.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Strašné služby bohužel převážily, takže tento hotel bychom si už znovu nevybrali a rovněž ho nemůžeme doporučit.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 9
z 19 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Pardubický kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání