Napsat recenzi

pozor arogantní chování majitele!

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2013
Přečteno: 793x
Recenze se líbila: 510 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 3

Pan majitel si sám píše pozitivní recenze. a také pár dobrých lidí, kteří se s panem majitelem naštěstí neutkali. Vy nejste kompetentní k tomu, abyste někoho poučoval o slušném chování. Cestování se věnuji již léta, v cestovním ruchu pracuji také dlouho a o takovém přístupu, jaký jsem viděla od Vás, jsem už dlouho neslyšela ani na vlastní zkušenost nezažila. Váš hotel je příjemný, obsluha restarurace milá. Ale že bychom se od Vás za celou dobu pobytu dočkali byť i jen slušného pozdravení, o milém přivítání a rozloučení nemluvě. Za celou dobu pobytu mě žádný z hostů /ať už ze slevomatu, nebo bez něj - tady zbytečně urážíte zákazníky slevových portálů/ nijak neomezoval, nerušil a nijak nevadil. Hotel je večer tichý, naopak, není příležitost kde se se známými pobavit, potkat a podobně. A že zákazníci slevových portálů za nic jiného neplatí? a co takhle zaplacení pobytu za děti, psy, za které si to naúčtujete vesele. O tom, že nabídka ve voucherech potom neodpovdá skutečnosti už asi víte, že... za jídlo i pití jsme mimo zaplatitli myslím vysokou útratu. A HLAVNĚ, VY SÁM SE NABÍZÍTE PROSTŘEDNICTVÍM SLEVOVÉHO PORTÁLU- A POTOM SVÉ VLASTNÍ ZÁKAZNÍKY URÁŽÍTE!!! TO JE VRCHOL. naučte se nejprve si vašich hostů vážit. pracujete ve službách, doborovolně jste se vydal do podnikání v cestovním ruchu! ale je evidentní, že na to nemáte... a až hosty s pravidly chování v hotelu někdo seznámí a ne, že na recepci nikdo není a zaskakuje ZA VÁS!!!chudák paní z restaurace. pro vás je hlavní jen, jak inkasovat... zákazník je až někde hodně daleko. sbohem, nikdy více. ale jen kvůli Vám a Vašemu arogantnímu chování! prosím všechy potencionální zákazníky, aby si pobyt u Vás, rychle rozmysleli!!!

Ubytování  průměrně (3/5)

v rámci výše ceny pobytového balíčku dobré. Lehce plíseň v koupelně, pokojíky ale útulné.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

docela dobré, jen občas by mohly být větší porce, palačinky nepovedené, ale asi jsme zvyklí na jiné...

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

personál ochotný v restauraci. Paní na to byla chudák sama, obsloužila hosty v restauraci, v bazénu, na recepci. Zkrátka šikulka pro všechno. Docela se jí divím,že to takto vydrží.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

okolí je pěkné, na sjezdovku je to opravdu kousek do kopce, velmi příjemné bylo i to, že jsme si lyžařské vybavení mohli nechat v úschově na sjezdovce. Jinak bychom si museli vzít lyže na pokoj, a na ty už tam místo není.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

celkový dojem bohužel úplně kazí majitelova arogance. takže pokud bychom si odmysleli tyto okolnosti, tak by pobyt byl příjemný, bazén je senzační. Jen by pan majitel měl aboslvovat školení o údržbě, protože jeden den ve snaze desinfikovat, do něj nalil tolik chloru, že děti po zbytek dne plakaly s opuchlýma očima a červenou vyrážkou. prima noc, díky!!! takže bohužel, až se pan majitel a celá rodina (mají asi 5 dětí) naučí také slušně chovat, tak pak ano... jinak rozhodně nedoporučuji.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 123
z 229 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Majitel hotelu: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 2. 3. 2013 22:02

Vážená paní Fikarová, pane Fikare, je fajn, že se opět potvrzuje pravidlo, které jsem zmínil ve svém úvodním vyjádření. Žádná zdejší negativní reference nevznikla z podstaty svého skutečného problému a už vůbec ta Vaše, která má navíc zamaskovat Váš pokus o podvod! Kdybych vyšel vstříc Vaší žádosti a odstranil z těchto referencí fotky, na kterých se chováte spolu s kolegy v hotelovém bazému jako zvěř, možná byste tady takové lži nenapsal, i když.. První setkání s Vámi: Hned po příjezdu jste vyžadovali na recepci pro své dítě plnou penzi. V žádném z našich balíčku nebyla pro nikoho nikdy v historii plná penze, což jste zřejmě netušil, a tak jste se snažil v úmyslu se bezdůvodně obohatit tím, že jste nejspíš přepsall voucher a trapně a nekompromistě se neustéle domáhal této výhody. Nejdříve jsme si mysleli, že šlo o tiskovou chybu Zapakatele, ale následně nám tato společnost potvrdila, že vouchery se tisknou přímo ze systému v JPG a nemohou být odlišné.. Další konflikt - proč nemáme skipas po celou dobu pobytu? Pane Fikare máte zaplacen v ceně balíčku pouze jeden celodenní skipas pro dvě osoby.. Ne, my je máme na každý den celého pobytu zadarmo! Opět lež.. Když jsem výše psal o fenoménu - klienti ze Slevomatu - co všechno tady máme zadarmo, ve snu mne nenapadlo, že mezi nimi budou i takoví podvodníci! Snadným důkazem je následující odkaz, který jednoznačně dokladuje znění jediných dvou balíčku, které jsme kdy přes uvedené slevové portály prodali! http://skrz.cz/firmy/autoclub-hotel Přepsaný voucher zveřejníme včetně komentáře v samostatné recenzi.. Šokuje mne, jak se vůbec po tom všem ještě můžete pozastavovat nad tím, že netoužím po osobním setkání a vřelým přijetím s takovými lidmi, jako jste Vy? Toto není myšleno obecně, ale výhradně k Vaši osobě! Ne všichni hosté se totiž chovají jako Vy.. Jste lhář, což je možné doložit jak kamerovým systémem, tak objednávkami z naši kasy v hotelové restauraci, která byla otevřena nejméně do 23:00 hod, kde seděli a objednávali si také Vaši kolegové a parťáci na fotce koupající se v oblečení v našem hotelovém bazénu.. Jako železničář možná né, ale jako policista byste mohl mít alespoň základní právní orientaci. Na jedné straně mne bezdůvodně obviňujete hned z několika trestných činů, ale sám se jich dopouštíte! Jak mne můžete křivě obvinit z toho, že jsem si zde něco sám napsal a nemít k tomuto jediný důkaz? Jak vůbec můžete vypustít z úst, že jsem se dopustil trestného činu tím, že jsem Vás vyfotil na veřejném místě a to ješte po tom, co jste tam s kolegy předvedli? Pokud se Vy sám tady veřejně neomluvíte, podám na Vás trestní oznámení pro trestný čin pomluvy a křivého obvinění. Jen pro Vaši představu: 1. Náš hotel je opatřen regulérním registrovaným systémém s 16 kamerami. O tom, že je objekt monitorován, visí informace hned na vstupních dveřích.. Tento kamerový systém neslouží k tomu, aby někoho omezoval, ale bránil nás i naše hosty před trestnou činností a pomohl objasnit případné pochybnosti. konkrétně ve Vašm případě se nám velmi vyplatí.. Zdůrazňuji, že jsou monitorovány pouze společné, tedy veřejné prostory.. 2. Vaše argumenty, že není nikde napsáno, že se do bazénu nemůže chodit v botech a oblečení, jsou ubohé snad ještě více jako vy sám. 3. Reklamovat na horském hotelu vyjeté koleje ve sněhu, je myslím zbytečné dále komentovat, o tom si udělá úsudek každý sám.. 4. Ano, je smutnou realitou, že při plném obsazení hotelu můžeme restauraci mohdy ve 20:00 hod zavřít, neboť je ihned po zkonzumování večeře zaplacené v balíčku restaurace vylidněna a hosty v ní zase vidíme až u snídaně - stejně jako tomu bylo i u Vás... Restaurace opravdu neslouží k tomu, aby Vám její personál otevíral jen láhve vína, které jste si koupili ve zdejší Jednotě.. Další z Vašich výmyslu raději komentovat nebudu.. Věřte, že o klienty Vašeho formátu poravdu, ale opravdu nestojíme!!! reagovat

Blažej Damborský: Stav se v hotelu nezměnil - 17. 6. 2013 15:31

Než jsem odjížděl do tohoto hotelu, nevěřil jsem svým očím, když jsem četl recenze. To snad tak nemůže být! Byl jsem v hotelu od 12. - 16. 6. 2013 a spoustu věcí mohu potvrdit. Při ubytování, mně nechtěla paní dát klíč od hlavního vchodu (dávají jen hostům, kteří mají domácí mazlíčky a kuřákům). Při první snídani paní, která seděla s námi u stolu, požádala o černý čaj, protože ovocný nepije. Bylo jí řečeno, že černý čaj není a je jen ovocný (kvůli koruně zbytečná řeč). Šla na pokoj si vzít svůj čaj a požádala o dva hrnky teplé vody, a to jste měli slyšet ty řeči. Byli jsme tam 5 dní a nikdo nám nevynesl ani odpadkový koš. Aby se ušetřilo, tak jedna paní dělá recepci, servírku, barmanku a nevím co ještě.....na hosty je stále naštvaná. Poslední den měla být snídaně v 8:30 a přišla do práce 8:28, takže někteří snídali až za 3/4 hodiny. Na pokojích stěny pomalované, špinavé, v koupelně se loupe nátěr stropu, trochu i plíseň, teplá vody tekla sice ve splachoč WC, ale sprchovat se nedalo (slabý tlak celou dobu), jídlo nic moc (čím tenší, tím lepší - třeba v masové směsi 3 ks 1x1 cm masa) atd. Poslední den si paní - děvče pro všechno, poštvala proti sobě všechny hosty. Velký problém bylo jedné paní udělat smažená vajíčka bez cibulky. Průpovídky, místo toho, aby se omluvila, že přisla pozdě. Nejsvětlejší místo byla slečna, která tam pracovala pouze druhý den. Za hotelem se něco staví, a tak celý den a ještě večer sobotu ve 20 hodin, tam jezdil s vibrátorem a naštval hosty s malými dětmi i všechny ty, co vyhledávají klid. Když byl na to upozorněn, tak to nastartoval znovu a pokračoval. Prostě t....! Samozřejmě desítky hostrů odešlo jinam. Tak si váží hostů v tomto hotelu. Již nikdy! reagovat

Josef: Re: Stav se v hotelu nezměnil - 18. 7. 2013 13:14

Majitel hotelu má v obci pověst hulváta viz spor se starostou a navíc zloděje ne v jednom případě jaksi "zapoměl" zaplatit lidem, kteří pro něj pracovali. Vím co říkám některé lidi osobně znám reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání