Napsat recenzi

Dům hrůzy

Recenze hotelu Hotel Duha **** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,6/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2014
Přečteno: 677x
Recenze se líbila: 415 čtenářům
Fotografie: 3
Videa: 0
Komentáře: 5

Byli jsme zde loni s manželem přes víkend. Nepotřebovali jsme žádný luxus, jeli jsme sem kvůli turistice a hotel měli jen na přespání. Ale co jsme zažili bylo opravdu moc.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Vybavení už něco pamatuje, což to nám nevadilo, ale...V posteli se nedalo spát, jak byla tvrdá a v matraci se dala nahmatat pera, která celou noc tlačila do zad. Oceňuji snahu o to, aby každý pokoj měl vlastní sociální zařízení, i když si myslím, že snažit se za každou cenu nacpat koupelnu tam, kde by v žádném případě být neměla, je nesmysl. Dopadlo to tak, že "koupelna" byla vecpaná do předsíně, a to doslova. Otevřete vstupní dveře do pokoje, na pravo za rozklíženými zašoupačkami naleznete toaletu a naproti sprchový kout a 30 cm velké umyvadélko, u kterého se musíte krčit, pokud si chcete vyčistit zuby. Okna jsou rozklížená a špatně se otvírají/zavírají, jedno okno bylo zazděné. Povlečení a ručníky sice čisté, ale už by zasloužily výměnu. V pokoji nijak zvlášť uklizeno-prach, špína. Z pokoje výhled na sídliště a kurníky.

Strava a stravování  průměrně (3,5/5)

Měli jsme polopenzi, kdy na večeři byl výběr ze 2 jídel, ale museli jste si vybrat již při večeři den předem, což nám nikdo neřekl a ještě jsme dostali vynadáno, že jsme si výběr nezapsali. Chuťově večeře nebyly špatné, i když složením bych je přirovnala školní jídelně, navíc se zvláštní kombinací jídlo-příloha. Možná na to jen nejsem zvyklá, ale k "číně" se hranolky prostě nehodí. K večeři byly ZDARMA neaolko nápoje. To spočívalo v tom, že jste si do skleničky nalili žlutý nebo hnědý tlamolep z PETky. Polévku jsme si museli nandat sami z hrnce. U snídaně byl vcelku výběr, byla i zelenina. Jen nabízené potraviny už byly trochu oschlé. Pečivo čestvé, výborné domácí sladké.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,4/5)

Personál neochotný a protivný, v podstatě naokrasu. Na "recepci" chtěli platit předem a pouze hotově, recepční kyselá, že jsme dorazili TAK POZDĚ. Bylo 19h, navíc jsme pozdější příjezd hlásili předem. U večeře nám pouze přinesli hlavní jídlo, ostatní samoobsluha. O zvláštních objednávkých večeří jsem psala výše. Jídelna vybavením a výzdobou odpovídá místu pro pořádání škol v přírodě. Ale rodiče s dětmi by mohli ocenit snahu o dětský koutek, k dispozici dětské židličky.Hotel má několik pater, do kterých se chodí po dřevěných, rozvrzaných, příkrých schodech. Celkově je hotel velmi tmavý, světla na chodbách fungují sporadicky. Celý den na zdi visel obraz s rozpadlým rámem, nikdo si toho nevšímal.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,5/5)

Byli jsme zde na podzim, ale využili jsme lanovku na Čertovu horu, která byla sice zbytečně drahá (oproti zimě neuvěřitelně), ale lepší, než to šlapat nahoru pěšky. To ale s hotelem nesouvisí. Jinak v zimě krásné lyžování.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

V okolí nic není. Hotel sousedí s několika paneláky a domkem s kurníkem, kde vás ráno budí kohout. Hotel má pěkné parkoviště s malou zahrádkou. Když opustíte tohle "sídliště", je to krásné místo na procházky, ale hotel není na příliš klidném místě. Obchody či restaurace nejsou zrovna blízko.

Celkový dojem  průměrně (3,6/5)

Ač se nám v Krkonoších moc líbí, tak v létě znovu do Harrachova už asi ne, ale rozhodně ne do hotelu Duha. Nechápu, jak někdo může napsat, že se mu v hotelu líbilo. Do recenzí obvykle nepřispívám, proto jsem se snažila a o co nejobjektivnější zhodnocení toho, co jsem zde s manželem zažili a třeba tím někoho uchránit od stejného zklamání. Jako důkaz přikládám i foto.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 46
z 72 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Anna: Neuvěřitelné! - 27. 9. 2015 13:37

Opravdu nechápu co to tady píšete. K žádnému voucheru není nealko zdarma. Všichni v hotelu pití platí. A co se týče jídla tak všichni jsme dostávali polévku v misce na polévku.Povlečení i ručníky jsme na pokoji měli pěkné, tvrdila bych že i nové. Tady je vidět že opravdu se nikdo nikomu nezavděčí. A k číně hranolky? To je snad normální ne? Vzpamatujte se! My jsme s kamarádkou byli ubytované týden a byli jsme spokojené. reagovat

Petra: Re: Neuvěřitelné! - 27. 9. 2015 19:14

Také jsem psala, že jsme tam byli vloni v říjnu, pokud tedy umíte číst. To opravdu takový voucher byl, podobný jsem našla na tomto odkazu: https://www.slevomat.cz/sleva/404779-zimni-pobyt-s-polopenzi-pro-dva Myslíte si, že si to tu vymýšlím? Proč bych to asi dělala? Že jako nemám co dělat a obrážím recenze náhodných hotelů a píšu k nim negativní slohové práce? Zajímavé je, že se tu ohrazujete kvůli naprostým maličkostem, které jsem tam psala jen pro doplnění, ale to podstatné už jste nezmínila. Myslím, že určitě přežiju hranolky k číně (i když většina normálních lidí upřednostňuje rýži či nudle), ale chtěla jsem hlavně poukázat na celkovou zanedbanost hotelu a přístup majitelů/personálu. Přes různé slevové portály jezdíme na dovolenou často a nikdy jsem se nesetkala s takovýmto přístupem, protože jestli tento hotel bude pokračovat ve svém podnikání stejně jako dosud, nejspíš brzy spadne. Někdo u recenzí namítal, že za tu cenu se s tím příliš kouzlit nedá. S tím zásadně nesouhlasím. Základní cena ubytování je vzhledem k poskytovaným službám a komfortu přemrštěná a nejspíš by tam za ty peníze ani nikdo soudný nejel. Proto také tento hotel dokola nabízí své služby na slevových portálech, kdy s tou slevou už je to snesitelnější, ale málo to také nebývá. Ovšem prodávat ubytování v podstatě jen díky slevovým portálům není řešení. I když to už zacházíme do debaty na úrovni ekonomie podnikání a o tom to tady není. Jde o to, že mám dost srovnání a takhle rozhodně nevypadá hotel, který si váží svých hostů, nehledě na poměr cena/výkon. reagovat

Petra: Re: Neuvěřitelné! - 27. 9. 2015 19:15

Také jsem psala, že jsme tam byli vloni v říjnu, pokud tedy umíte číst. To opravdu takový voucher byl, podobný jsem našla na tomto odkazu: https://www.slevomat.cz/sleva/404779-zimni-pobyt-s-polopenzi-pro-dva Myslíte si, že si to tu vymýšlím? Proč bych to asi dělala? Že jako nemám co dělat a obrážím recenze náhodných hotelů a píšu k nim negativní slohové práce? Zajímavé je, že se tu ohrazujete kvůli naprostým maličkostem, které jsem tam psala jen pro doplnění, ale to podstatné už jste nezmínila. Myslím, že určitě přežiju hranolky k číně (i když většina normálních lidí upřednostňuje rýži či nudle), ale chtěla jsem hlavně poukázat na celkovou zanedbanost hotelu a přístup majitelů/personálu. Přes různé slevové portály jezdíme na dovolenou často a nikdy jsem se nesetkala s takovýmto přístupem, protože jestli tento hotel bude pokračovat ve svém podnikání stejně jako dosud, nejspíš brzy spadne. Někdo u recenzí namítal, že za tu cenu se s tím příliš kouzlit nedá. S tím zásadně nesouhlasím. Základní cena ubytování je vzhledem k poskytovaným službám a komfortu přemrštěná a nejspíš by tam za ty peníze ani nikdo soudný nejel. Proto také tento hotel dokola nabízí své služby na slevových portálech, kdy s tou slevou už je to snesitelnější, ale málo to také nebývá. Ovšem prodávat ubytování v podstatě jen díky slevovým portálům není řešení. I když to už zacházíme do debaty na úrovni ekonomie podnikání a o tom to tady není. Jde o to, že mám dost srovnání a takhle rozhodně nevypadá hotel, který si váží svých hostů, nehledě na poměr cena/výkon. reagovat

Jana: Bože! - 2. 10. 2015 12:44

Jen idiot může psát recenze po roce. Uvědomte si že majitelé se u hotelu často mění a spousta lidí si nevšimne na jakou dobu je recenze. Takhle akorát špiníte jméno. Je vidět že nemáte nic jiného na práci. reagovat

Judy: souhlas - 7. 10. 2015 16:17

Souhladím s p. Janou. Recenze se má psát aktuálně a ne až v další pětiletce. Koupila jsem pobyt v tomto hotelu mým rodičům a proto tu "brouzdám" :-) po netu a hledám info. Máte pravdu....někdo tu psal, že v únoru letošního roku snad skutečně penzion koupit nový majitel. Jen zareaguji na p. Petru.......platím na 1os. s plnou penzí 1000,- na 5 dní, což vychází i s ubytováním na 200,-/den!!! To vám přijde, že to není málo?? Proboha, za kolik byste chtěla jezdit?? A druhá věc...............promiňte, ale za mě čína jedině s hranolkami. Spíš mi to přijde, že skutečně nemáte co dělat a rýpete se v nesmyslnných kravinách!!!!! /viz komentář, že jen normální lidi si dávají k číně rýži nebo nudle :-) :-) :-) / reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání