Napsat recenzi

Špindlerova Bouda

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2017
Přečteno: 200x
Recenze se líbila: 366 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Překvapilo mě že bohužel v hotelu již nepracuje skoro žádný Čech :-( Na place i v kuchyni pracují převážně lidé z Ukrajiny. To ještě loni nebylo....Co se pokojů týče, vše čisté. V bazénu voda celkem v pořádku, ale vířivka již vypuštěna- nefunguje? Ještě loni fungovala :-) Přes celé léto má fungovat pro děti Animační program( po-ne) Bohužel v neděli dětský koutek a animační program zrušen i když animátoři zde byli....byli posláni domů. Pro děti velké zklamání...

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoje čisté, na přespání stačí.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Jídlo chutné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Číšníci- servírky bohužel jak roboti. Pokojské pokřikující po chodbách, máte pocit že jste na Ukrajině :-(

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Krásná příroda

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Rok o roku bohužel horší, již sem nepojedeme.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Markéta: Skutečně? - 11. 7. 2017 8:17

Tak na toto opravdu nemohu nereagovat :) Nevím čím Vás zmiňovaný pán urazil, nicméně já byla s rodinou a dětmi tento víkend také na Špindlerově boudě a vše bylo v naprostém pořádku. Vámi zmiňovaný blonďatý pán byl v práci od rána do večera, chvíli byl na recepci, chvíli v restauraci, poté organizoval další věci a navíc BYL VELMI MILÝ - naprosto nechápu Vaší recenzi... :( Je pravda, že animační program skutečně v neděli bohužel nebyl, avšak o hudbu a pohádku děti nepřišly a byl postaven mini dětský koutek v zadním baru... My každopádně děkujeme za nádherný víkend a těšíme se na další pobyt :) reagovat

Lenka: Reakce - 11. 7. 2017 12:08

Taky cítím potřebu reagovat, na Špindlerovu boudu jezdíme a oba pánové na recepci jsou vždy moc fajn a profesionální (což se nedá říct např. o personálu restaurace). Arogance a drzost opravdu nesedí. reagovat

Mirek: Reakce - 11. 7. 2017 16:00

Mám velkou potřebu reagovat,na recenzi autora Agi na pobyt v hotelu Špindlerova Bouda. Váž.pane ,je dost pravděpodobné že jste už přijel na Hotel nespokojen z domova a tak jste hledal chyby abyste mohl hotel pošpinit . Jezdím na hotel už 12.let a využívám jeho služeb pět krát v roce. Vždy je vše v pořádku na profesionální úrovni počínaje pány recepčními ,kuchaři i obsluhou restaurace.V destinaci Špindlerův Mlýn nenajdete lepší hotel kde Vám nabídnou tak skvělé služby jako tomu je na Hotelu Špindlerova Bouda. S pozdravem Věrný a vždy spokojený klient Mirek. reagovat

Ostravak: Ne - 12. 7. 2017 20:48

Paní Agi asi skutečně trpí nedostatkem soudnosti, co se dá dělat :) Zmiňovaný pán je profesionál každým coulem, takových jako on si každý hotel musí vážit, ne ho vyhazovat :) Pro pana O.: nenechte se tím otrávit, paní si dejte na black list a je to :))) Hodně sil do další práce, Vaši věrní hosté z Ostravy :) reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání