Napsat recenzi

Rozčarování

Recenze hotelu Hotel Regent *** (Česko - Jihočeský kraj - Třeboň)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2015
Přečteno: 339x
Recenze se líbila: 496 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Nebudu se šíře rozepisovat.Příčinou byl pes.Nikdo nás neupozornil,že tam pes nesmí štěkat.No,způsob zdělení,že prostě pes v jejich hotelu pes štěkat nebude,byl pro mne 70 letého šokující,při tom hotel v popisu přímo nabízí.Lázeňský pobyt v háji.Protože jsme tam byli s manželkou,tak díky rozpisu procedur,jsme mohli se s manželkou střídat.Byli jsme oba uštvaní.Už nikdy pobyt v hotelu REGENT.

Abych byl spravedlivý,pokojský na jedničku.

Ubytování  průměrně (3,2/5)

Popis výše

Strava a stravování  průměrně (3,2/5)

Bez stravy

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3/5)

Recepční 0

Okolí hotelu  průměrně (5/5)

Výborný

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Už nikdy

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 3
z 4 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání