Napsat recenzi

Naproste pokazeni nalady a zklamani

Recenze hotelu Hotel Zlatý potok (dříve Hotel Rosa) **** (Česko - Jihočeský kraj - Nicov)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2015
Přečteno: 38 055x
Recenze se líbila: 1 380 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 54

Zprvu hotel nemel chybu.. No jednu drobnou,nepocitalo se s nasimi nahlasenymi detmi,tak jsme museli asi pul hodiny cekat,nez budou povleceny dalsi postele,ale to neberu jako zadnou hruzu,pani byla mila,omluvila se,proste jsme pockali. Pokoj byl pekny,okoli hotelu pekne,vsechno fajn,manzelovi se teda nezdaly vsude lezouci kocky,ale ty mi nevadily. Snidane velmi,velmi slabe.Varene jidlo bylo uplne obycejne,netusim,za co dve hvezdy od Pohlreicha.V nasem voucheru jsme meli ruzne aktivity jako minigolf,tenis atd. Deti chtely zkusit minigolf. Bohuzel velkymi dirami v plotu se jim micek ztratil,sla jsem nahlasit ztratu,tak mi bylo drsnym cisnikem a recepcnim receno,ze jsme uz jsme dvacati,at si micek najdeme,ze na to nema cas :) Manzel a kamarad nastesti ten micek nasli. Pak nastala vecere,objednali jsme si a vzapeti prisla servirka,ze neni jedna z polevek a ze doslo i druhe hlavni jidlo. No tak jsem si dovolila prohodit,ze nam to nevadi,ale jim hloupej micek jo.. Prisel pan majitel a zacal na me cosi vykrikovat,ze kde jsem slysela,ze musi mit obe jidla atd. No tak jsem mu vysvetlila,ze mi jde o princip!!! On byl natolik agresivni,vykrocil i proti mne,jako by mi chtel jednu uvalit.. Nechtela jsem se dal s timto ponekud pritroublym clovek dal dohadovat,tak jsem mu vse odkejvala :) Doporucil mi,at jim napisu spatnou recenzi,tak je tu. Pak odesel a s cisnikem si placli jako vitezove a machri!! Takze nehorazny jednani,jak tu pise uz jeden clovek,heslo pro ne je: Host do domu,hul do ruky. Ovsem spravne by melo byt: Nas zakaznik,nas pan :-)

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Ubytovani pekne,na zahrade maji nadherny bazen a pekne posezeni. Chtelo by to zmenit majitele :)

Strava a stravování  průměrně (3,6/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Personal hrozny. Vybaveni uslo.

Okolí hotelu  průměrně (4,3/5)

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Bohuzel mi pan majitel tak zneprijemnil pobyt,ze na tenhle hotel vzpomenu jen ve zlem.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 21
z 36 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Soňa Šrajerová: Oběd ala Pohlreich? - 19. 7. 2015 20:40

Místo k obědu jsme si vybrali náhodně, máme poblíž chalupu a udělali jsme si výlet. Polévka šumavská cibulačka byla nijak chutnající voda a na kolečka nakrájená cibule, krutony dodali později. Manžel moji porci glosoval slovy, ty toho máš ještě míň než já :-)cena 49.- Pecka přišla v podobě svíčkové, kterou si dal jen muž. Dva kousky masa, ,4 knedlíky a omáčka. Muž snědl první kousek masa a chtěl se pustit do druhého, ale nějak znejistěl.Ptám se ho, co se děje a on, že to maso smrdí. Zavolala jsem obsluhu a bylo mi řečeno, že je to v pořádku, že to je tím, že je maso naložené a že ona to jí každý den. Tak jsem jí řekla, že je mi jí líto, ale že něco, co smrdí, nejím. Odešla beze slova a nechala si zaplatit 320Kč. Tak už zase vím, kam už nikdy nepřijdu. Jen nechápu, za co dostali od pana Pohreicha před rokem 2 hvězdy :-((( reagovat

Petr Bayer: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 19. 8. 2015 11:18

Plně souhlasím s názory, co se tady objevily. Našel jsem si tento hotel na netu a hned se mi zalíbil. O to bylo moje větší překvapení, když jsme s manželkou dorazily. Měli jsme objednanou polopenzi. K večeři jsem si vybral pečené brambory s třemi druhy masové rolády. Neuběhlo ani pět minut a večeře mě byla donesena. Pečené brambory docela šli, ale tři druhy masové rolády obnášeli tři kolečka o průměru 2cm a tloušťce 0,5 mm. s náplní ani nevím jakou. Musím uznat, že do tenkého kolečka nacpat kousek salámu a něčeho, nevím, čeho bylo umění. Další dny, když jsme přišli k večeři, jsme přemýšleli co si objednat aby se to dalo sníst. Polraich by se asi opravdu divil. Snídaně se skládala, tak jak tady bylo řečeno s dvou druhů šunky a sýrů k tomu paštika a jogurt v kelímku. Káva rozpustná ta nejlevnější takže po třech dnech jsme si nalívali džus caprio. Kdo má rád čaj k snídani má celý týden výběr z černého čaje a lesních plodů. Snídaně začínají v osm hodin a běda když tam přijdete o dvě minuty dřív. Bude Vám důrazně řečeno, že až v osm. Úklid si provádějí hosté sami. Po dvou dnech jsme dali na kliku jejich cedulku prosím uklidit pokoj. Potřebovali jsme vyměnit ručníky. Večer přijdeme na pokoj a cedulka vysela na klice a ručníky nebyli vyměněni. Po dotazu nám bylo řečeno, že slečna to asi přehlédla. To se potom stalo ještě dvakrát. Přímé okolí hotelu pěkné, ale jinak hrůza. Chtěl bych upozornit, že během našeho pobytu 27.7.- 2.8 2015 se hotel změnil s hotelu Rosa na hotel Zlatý potok. reagovat

Lenka: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 3. 9. 2015 23:05

Vaši recenzi jsem si přečetla pane Bayere a musím konstatovat, že by jste si měl zopakovat první stupeň základní školy. Tolik hrubek jsem jaktěživ neviděla, měl by jste se stydět. Případně doporučuji využít služeb korektora, než něco takového pustíte do světa :( reagovat

Honza: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 13. 9. 2015 18:35

Myslím, že o pravopisu se v tomto případě nejedná. Měla by jste spíše vysvětlit ty připomínky k té Vaší práci. reagovat

Vladka: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 21. 9. 2015 14:11

Myslím, že vy ale také nejste úplně paní DOKONALÁ. Když už se v tom rýpeme, tak pokud jste žena, měla byste napsat - jaktěživa- a ne jaktěživ. A slovo -by jste- se píše BYSTE. Máme to holt jazyk složitý. To však neubírá nic na tom, že většina recenzí je velmi špatná a nad tím BYSTE se měli hodně zamyslet. Chystali jsme se k vám, ale takhle z toho nic nebude. reagovat

Michal Šmíd: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 21. 9. 2015 14:35

Dobrý den. Asi už to číst nebudete, ale když upozorńujete na chyby a sama je děláte to je síla. BYSTE a ne by jste, vážená. Máte to tam 2x. reagovat

Tereza: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 22. 2. 2016 2:19

A Vy si laskavě zopakujte podmiňovací způsob! Nechápu jak můžete zrovna Vy někoho napomínat!!!! reagovat

js: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 5. 9. 2016 22:57

Dnes 05.09.2016 jsem viděl díl Ano šefe, nějaké opakování. I po přečtení recenzí vašich klientů a vašich reakcí na ně, musím konstatovat, a moje manželka musela souhlasit, když jsem tvrdil při zhlédnutí tohoto dílu, že hlavně váš manžel je obyčejná labilní fetka a pan Poloraich to trochu s vaším hodnocením přehnal. reagovat

HonzaH: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 6. 9. 2016 14:11

S Vaším názorem na pravopis pana Bayera souhlasím, ale zároveň jsem nucen konstatovat, že služby korektora byste měla využít i Vy. reagovat

Petr Maček: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 22. 9. 2016 15:29

Prosím Vás, neodvádějte pozornost od recenze! Zde to není o gramatice a pravopisu ale o tom, jak který hotel stojí nebo nestojí za to. Já jsem za ono hodnocení vděčný i kdyby tam bylo sto hrubek a vím, kam se rozhodně nevypravovat. Autorovi děkuji a hezký den všem! reagovat

Josef Bláha: Taky už jsem dlouho nic takového nezažil... - 3. 9. 2015 23:14

Proboha, to děláte schválně, že ta tvrdá a měkká i/y píšete vždycky přesně obráceně, než mají být, nebo jste tak těžký dyslektik? "Jsme dorazily", "brambory šli", "tři druhy obnášeli", "cedulka vysela", "ručníky nebyli vyměněni", do toho "snídaně se skládala S dvou druhů šunky", "večeře MĚ byla donesena" a čárky v celém textu náhodně rozeseté tam, kam vám zrovna padly... Jak má tu vaši recenzi pak někdo brát vážně? reagovat

Petr Bayer: Jsem blbec - 10. 9. 2015 10:24

Paní Lenko a pane Bláho, Dostali jste mě. Jsem blbec a Vy jste chytřejší, vyšší a hezčí. Ale víte co, je mi to úplně jedno.Jediný co bych Vám chtěl říct je to, že komu vadí ve větách špatné i nebo y, přeji krásný pobyt na Šumavě v hotelu Rosa, teď přejmenovaný na hotel Zlatý potok a těm co pochopili podstatu článku, přeji krásnou dovolenou kdekoliv jinde. Děkuji reagovat

Richard Novotný : Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 4. 9. 2015 7:32

Vy se hlavně naučte psát. Nebo nejlépe uděláte, když se vrátíte na základní školu. reagovat

Maršíček Jiří: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 15. 9. 2015 20:15

Pane Bayere děkuji Vám za recenzi,jelikož jsem chtěl po zhlédnutí Ano Šéfe ,vyrazit s rodinou na týden do tohoto hotelu.A po těchto recenzích si vybereme nějaký jiný pesion.Díky za ušetřené peníze.A na nějaké i-y z vysoka se.u!! reagovat

janka: Re: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 20. 3. 2016 23:45

Myslím, že hodnocení schopnosti správně aplikovat českou gramatiku, když člověk popisuje zkušenost a o to více negativní není cílem příspěvků zde. Ovšem reakce personálu tímto způsobem mě zcela přesvědčila, že do tohoto hotelu nechci. Jinak český jazyk používám od roku 1993, takže chyby dělám, já i manžel jsme VŠ, ale taky dělá pravopisné chyby a dcerka je dyslektik, takže pravopis v mém životě neřeším, ale pokoru a úctu určitě. reagovat

Paiocko: Re: Už dlouho jsem nic takového nazažil - 27. 1. 2016 10:14

Bohužel jsme měli podobný žážitek :-( V hotelu, kde jsme pro tři nechali 2000,- za noc nám nevynesli ani koš..... kdyby to byl pension, ale jednou si říkají hotel.... byli jsme velmi zklamaní..... reagovat

Toužimský: manželé Lázňovští a hotel Zlatý potok - dříve Rosa - 3. 9. 2015 22:55

Máte s touto manželskou dvojicí zkušenost velice špatnou už v roce 2011 na Hotelu Antigll na Šumavě. Na tomto hotelu byl do června výborný personál a místo pěkné. Tak jsme se v červnu rozhodli, že si objednáme září 2011 na týden pobyt. V září ale nás zarazila změna personálu (manželé Lázenští). Tito lidé nám plně zkazili svým chováním k nám jako k hostůmí. Tipovali jsme, že s tímto přístupem nikde nepochodí. A dnes jsme je opět viděli a to se Zd. P.. O hotel se nestarají, vařit neuměj a k hostům. reagovat

zuza: Re: manželé Lázňovští a hotel Zlatý potok - dříve Rosa - 7. 4. 2016 12:34

tito manželé už naštěstí hotel Antýgl od roku 2016 nevlastní, tak snad se můžeme těšit na lepšího majitele, reagovat

vlad.kornalík: zklamání - 5. 9. 2015 17:47

Viděl jsem pořad ve kterém p.Zd.Pohlreich předvedl majitelům hotelu jak jej vést,vařit a podávat jídla,která se do tohoto kraje hodí.Při ukázce stolování byl celý lokál hostů s jídlem spokojenProto mne velice zarazila recenze několika hostů ,jak špatné jídlo jim bylo servírováno,špatná obsluha a ubytování.Moc mne to mrzí,protože jsem chtěl hotel navštívit.Zajímalo by mne kde působí výborná kuchařka paní JANA,která tam tehdy vařila. Děkuji reagovat

monika: Re: zklamání - 22. 3. 2016 9:50

Paní Jana musela před hrubým jednáním pana majitele, který neunesl její popularitu, utéct. A kdo ochutná, pěje na její pokrmy jen chválu. A pan majitel by se měl léčit, personál od něj utíká, to se ví v širém okolí. Kuchař, které jste viděli v Ano šéfe nevydržel ani 14 dní. reagovat

Valerie: Re: Re: zklamání - 5. 9. 2016 22:56

Nevite kde pani Jana nyni působí? reagovat

Karel Hradecký: Re: Re: zklamání - 14. 1. 2018 8:03

Stačí, když odejde kuchař, nebo se znovu najede na staré koleje a Polrajchovy hvězdičky nemají ŽÁDNÝ význam. To by musel "napravené" restaurace pravidelně kontrolovat! Zažil jsem to ve Staňkově (okr.Domažlice) kde cca před pěti roky měli výbornou pizzu. Kuchař se to naučil péci iv SRN a vykládal nám jak se musí např.používat jiné složení mouky podle období atd. Dvakrát jsem tam byl s manželkou a oba jsme restauraci za poštou doporučovali známým. Leč po půl roce kuchař zmizel a pizza je průměrná. reagovat

Dagmar Šefrová: Díky za recenze na tento hotel - 6. 9. 2015 9:58

Také mě zarazily nepochvalné recenze ubytovaných rekreantů. Chtěli jsme hotel navštívit. Co mně ovšem nejvíce zarazilo byly reakce paní Lenky, pana Bláhy a Novotného, kteří se zmohli jen na opravy gramatických chyb a doporučení doplnění dalšího vzdělání gramatiky pisatelům. Je vidět, že naprosto nepochopili rozhořčení pisatelů a nepodali adekvátní vysvětlení k nastálým stížnostem. Z mé strany jen tolik, že ani 2 hvězdy pana Pohlreicha mne nepřesvědčí navštívit toto zařízení, i když jsem po zhlédnutí pořadu fandila majitelům, ať se jim daří. reagovat

Richard Novotný : Re: Díky za recenze na tento hotel - 6. 9. 2015 12:24

milá paní Šefrová. Co je Vám po tom jaké já píši komentáře? Buďte tak laskavá a starejte se o sebe. A co se samotného hotelu týče, tak tam bych určitě nejel. Pan rádoby prohulený majitel není pro mne tím, čím by správný majitel měl být. reagovat

Katka Hajek: Re: Re: Díky za recenze na tento hotel - 7. 9. 2015 9:58

Mě ty gramatické chyby taky vytáčí! My jsme byli v restauraci tento víkend, a určitě se tam nikdy nevrátíme. Bylo tam nařezáno, což se vzhledem k tomu, že bylo po repríze pořadu, dalo přepokládat. Ale naprosto tam vyhořeli. Čekali jsme na jídlo hodinu 20! Bez omluvy předem... Jídlo dobré, ale nic extra, pro co by jsme se měli vrátit. A co považuji za krajně nechutné (ač milovnice koček), že se tam kočky producírovaly po restauraci. A na terase jsme koukali do olezlých kočičích misek ... dále byly u stolů na terase deky plné chlupů. reagovat

Jana Hubíková: Všechno je jinak - 9. 9. 2015 19:51

Paní Jana je podvodnice, která není v nemocnici, ale přivydělává si jinde a moc umění v kuchařském umění nepředvádí, spíš naopak. Podvádí nejenom současné zaměstnavatele, ale i pana Pohlreicha a i majitele hotelu Zlatý potok. Není jasné, jak umí vařit, ale s morálkou je tzv. na štíru. reagovat

Jitka Stava: Re: Všechno je jinak - 17. 9. 2015 23:33

Zajímavé. Vy, paní Jano Hubíková, jste určitě světice, která má daleko k morálním pokleskům typu pomluvy, závist a nepřejícnost:) reagovat

Barbora: Re: Všechno je jinak - 22. 3. 2016 9:56

Co si to vůbec dovolujete, nazývat paní Janu podvodnicí. To co si musela vytrpět v hotelu Rosa-Zlatý potok, si už nikde nevytrpí. Pomáhala jim i přes svojí nemoc, ale dočkala se jen ponižování. Pan majitel je zřejmě psychicky nemocný člověk. Jak řekl i Pohlreich, má své démony. Je mi líto i jeho ženy, jinak sympaťandy. Paní kuchařce Janičce moc přeju, aby jinde skutečně ocenili její kuchařské umění. Šťastná ta restaurace, která ji získá. reagovat

Petr Smékal: ŠKODA - 19. 9. 2015 10:38

veliká.Po shlédnutí pořadu jsem majitelům i paní Janě moc fandil a co je hlavní,chtěl jsem vzít rodinu a konečně se vydat na Šumavu.Ale po přečtení recenzí a bohužel žádné kloudné reakce majitelů,peníze vrazím do jiného ubytování.Něco podobného jsme zažili na hotelu Petr Bezruč v Beskydech.Obecně přeci platí rčení "jaký pán,takový krám" nebo chcete li "ryba smrdí vždy od hlavy". Přeji hezký den. reagovat

Zdenek: Zklamaní - 5. 10. 2015 2:24

Ano šéfe jsem videl, mel chut prijet....Kuchařka Jana uz tam tedy nedělá? Kvuli ni jsem mel chut prijet... reagovat

Bára: Re: Zklamaní - 22. 3. 2016 9:59

Paní Jana tam už nikdy pracovat nebude vzhledem k hrubosti a neurvalosti pana majitele. Snad se nad sebou pán zamyslí, aby u něj vůbec někdo chtěl pracovat. Rodina teď holt bude muset napnout všechny síly, aby si hosty udržela. reagovat

Polabský: Děkuji pěkně: - 6. 10. 2015 9:40

Po přečtení všech příspěvků mne tak napadlo: "Nemusím mít všechno a nemusím být u všeho". S přáním hezkého dne všem. reagovat

Jiří: Škoda - 25. 10. 2015 9:29

Chtěl jsem přijet a to až z Loun, Ústecko, jenže po přečtení všech recenzí, se z Loun nehnu.. reagovat

Petr: Ano Šéfe - 13. 1. 2016 0:00

díl to byl ale naaadhernej... a Zdeněk P. říkal "to, že je to dobrý dneska neznamená, že to bude dobrý zitra... nj reagovat

bara: pro zuzajs - 15. 2. 2016 17:27

Milá paní, opravdu mi nejde do hlavy, proč by Vám měl ztracený míček hledat číšník nebo kdokoli jiný. :D :D Vy si opravdu myslíte, že nemají co na práci? Pokud děti hrají mini golf a ztratí míček, tak je troufalé jim říci at si ho najdou??? To jsou tak rozmazlené??? Neschopné??? Nevím asi jsem byla vychovaná jinak. reagovat

janka: Re: pro zuzajs - 20. 3. 2016 23:51

v dobrém hotelu se míčky neřeší a platícímu zákazníkovi se vydají další...takovou mám zkušenost z jiných hotelů v zahraničí když se honosí s označením 4 hvězdiček reagovat

Jiří: Re: Re: pro zuzajs - 27. 3. 2016 19:42

Tak jeď do ciziny ... reagovat

janka: pro Jiří - 13. 4. 2016 13:01

Pane, netykáme si, chodím i do zahraniční i do ČR a taky do své rodné zemi. Certifikované označení hvězdiček by mělo být nadnárodní a mělo by vyjadřovat očekávanou úroveň služeb. reagovat

Pepa: Re: pro Jiří - 5. 9. 2016 22:33

Tak nevím... Minigolf už hrajeme s rodinou nějaký "pátek" kdekoliv po republice a ještě jsem se nesetkal, že by mi nějaká obsluha hledala míček :D Ani by mě nenapadlo je o to žádat OMG Jste si to spletli s nějakým 5* resortem na Miami ne?? Tam vám možná i líbají nohy, když se trefíte do důlku :D reagovat

janka: Re: Re: pro Jiří - 12. 9. 2016 13:05

neříkám hledala, ale vydala u recepce další s úsměvem a bez problémů reagovat

sarka holmanova: pro zuzajs - 11. 3. 2016 20:33

naprosto souhlasim s Barou, nechapu premrstene pozadavky nekterych matek/biomatek. navic kde jsou kocicky, pejska bych nevzala, respektovala bych nastaveni majitelu. Diskuze o pravopisnych chybach je smesna a nevystihuje podstatu diskuze. Zitra tam zajedu. reagovat

Vyhnálek Richard a Hanička: Pokud jsi bez viny, hoď kamenem - 19. 3. 2016 23:04

Je snadné odsoudit, pošpinit a zkritizovat... četli jsme stejné recenze jako vy a přesto nás to neodradilo jet se podívat jak manželé Lázňovští zvládají uskutečnit své sny pot tíhou mediální reklamy. V pořadu,, Ano šéfe´´ nás zvou do krásného koutu Šumavy, kde je spousta míst které stojí za to vidět, a slibují ve svém hotelu domácí zázemí, kde si nemusíte na nic hrát a můžete přijít na večeři v papučích a cítit se jako u babičky na chalupě. Dáte si něco dobrého z domácí kuchyně a místo komerčních limonád zapijete dobré jídlo vlastní bylinnou nebo ovocnou limonádou, sdílíte aktuální zážitky a necháte si doporučit program na příští den. A tohle všechno jsme v hotelu Zlatý potok zažili. Moc rádi se znovu vrátíme, víme co chceme a určitě se necítíme být podvedeni, ani poškozeni. Pokud i vy víte co chcete, neváhejte a navštivte hotel Zlatý potok. Je tam fakt moc hezky a personál i majitelé jsou lidé jako vy, svou práci dělají s láskou, tak je jako lidské tvory vnímejte. PS: Teď jsme se vrátili na druhý konec republiky a už teď se těšíme, až zas pojedeme domu k,, Jindrovi a Míše´´, máme vás rádi a držíme vám palce, jste dobří. reagovat

Jiří : Hodit kamenem je snadné.... - 27. 3. 2016 19:28

Pracoval jsem na hotelu a vím, že jsou hosté a hosté, všem se nezavděčíte. Panička z Prahy (zřejmě) je moc na výši, aby hledala svým rozmazleným dětem míček, to raději buzeruje personál. Když ztratíte míček, většinou se dá dojít s prosbou pro nový, ale ne, aby mi šel hledat číšník od své práce, to mu utečou hosté, na restauraci, nebo ho ještě (ztrátu) zaplatíte, i to se stává v ČR. Co ale bylo vidět v jinak dobrém dílu Ano šéfe, je jasné nad vše ostatní. Pan majitel je , nebo byl, úplně mimo s nervy, víc, než dovolenou, i když tu taky, by potřeboval rozebrat od psychologa a naučit se jednat s lidmi, protože stále platí, že host je náš pán, stejně, jako říká pan Polreich.On je boss, který s hosty musí umět mluvit a chovat se k nim hezky, klidně, i když je třeba v duchu rád nemá, holt to jsou lidé, co mu přinášejí peníze. Pokud toto nechápe, nemá co dělat v takovém podniku, myslím, že by vše zvládla řídit jeho paní sama, on je tam pro mě navíc, je vidět, že paní věci rozumí a že si s manželem hodně protrpěla, to je vidět, musí to být zlatá ženská...Kde jinde pan majitel peníze vydělá na jinak krásné vesnici, když ne ve svém hotelu? Pokud se nebude chovat slušně ke všem, může hotel zavřít. Paní Jany je škoda, dobře bych ji zaplatil a sehnal jí na záskok, střídání, kuchaře, aby měla pravidelné volno, člověk není zvíře, aby dřel věčně, jednou vše vyvrcholí, únava, nervy...Jany pokud se zbavili, velká chyba, byla pilíř kuchyně, vařit umí, pan Polreich by jen tak nechválil. A té "paničce", co chce hledat míček svým jistě milým a moc hodným ratolestem, bych doporučil jet bydlet jinam, protože host, co přijede záměrně vymýšlet problémy, je host, kterého nikdo podruhé vidět nepotřebuje. Ono řekněme si upřímně, "slevomaty" zkazily podnikání vícero hotelům, provozům a hlavně zkazily lidi , myslí si, že majitel hotelu je ten, co je musí nakrmit za 300 a prodat za sto korun, tak to ale není, to jde dočasně v mrtvých měsících, v listopadu například a ne jindy, aby se vydělalo aspoň na energie. Možná je lepší, na měsíc zavřít. Věřím, že si manželé prošli podnikatelským peklem a proto chtěli pozvat pana Polreicha, aby jim poradil, pokud si ale pan majitel nechá odejít tak dobrou kuchařku, to je potom smůla...lidé jedou hlavně za dobrým jídlem, potom za přírodou, vím, že není paní Jana na světě jediná, možná mají dnes dobrého kuchaře, to nevím, každopádně přeji majitelům, aby nemuseli hotel opustit...držte se. reagovat

Barbora: Re: Hodit kamenem je snadné.... - 7. 4. 2016 12:30

Bohužel majitelka hotelu se také chovat k lidem neumí, stačí si přečíst její odpovědi na jen trochu negativní recenze na slevém portále. Co si to hosté vůbec dovolují, že? To samé její útočné odpovědi na recenze hotelu Antýgl, který manželům donedávna patřil. Ty odpovědi každého od pobytu odradí. Navíc strašně ráda odhaluje úplnou identitu recenzentů, zřejmě jí to dělá dobře, myslí si, jak na ně vyzrála. Paní majitelka místo toho, aby se zamyslela nad tím, co ve službách zlepšit, napadá klienty, že si měli předem zjisti, do čeho jdou a že oni si vybrali pro pobyt roční období apod. A svého manžela se nekriticky zastává. Souhlasím s Vámi, že pan majitel by se měl léčit s psychikou. Stahuje svou neustálou kritikou a svými výlevy zaměstnance ke dnu (viz. kuchařka paní Jana) a znepříjemňuje hostům jejich pobyt. Zřejmě se najdou i světlé chvilky, takže někteří hosté mají to štěstí, že jsou jeho výlevů ušetřeni. Ostatně Vy sám nejlépe víte, proč jste z hotelu jako spousta lidí před Vámi a po Vás odešel. Včetně fenomenální kuchařky Janičky, které si jinde budou jistě vážit tak, jak si to taková kuchařka zaslouží. reagovat

Zuzajs: rozmazlenci - 27. 3. 2016 20:48

Boze,tak to je sila... Ja jsem snad psala,ze jsem chtela po cisnikovi najit micek??? Sla jsem mu oznamit jeho ztratu s tim,ze jsem se asi "rozmazlene" domnivala,ze nad tim mavne rukou a treba nam pujci i novy.Lidi,proberte se :-) Prostredi krasne,ale primo u techto lidi uz nikdy.Predpokladam spousty vynikajicich reakci a to ja uz nemam zapotrebi,tak se mejte a jezdete,kam chcete... reagovat

zuza: Re: rozmazlenci - 29. 3. 2016 19:27

Pochopte, že tyhle útočné odpovědi píšou majitelé osobně, nanejvýš jejich dobří kamarádi :-) Je to pro ně typické, viz. odpovědi v jiných recenzích včetně slevomatu. reagovat

Pepa: Re: rozmazlenci - 7. 4. 2016 12:43

Na Šumavě je naštěstí hodně lepších ubytovacích kapacit s lepšími a slušnými majiteli. Já mám radost, že tito lidé už neprovozují hotel Antýgl, protože sezóna 2015 pod jejich vedením byla naprostá tragédie, draho a polotovary. Do Zlatého potoku nemá smysl jezdit, když o kuchařku Janu přišli. Jsem na něj zvědavý, jak si teď bez paní Jany poradí, vaří syn majitelů, někdy se mu zadaří, někdy ne, zázraky nečekejte. reagovat

Bre Burda: Re: rozmazlenci - 25. 3. 2017 15:39

Vy jste nechtěla aby personál hledal míček. Vy jste jen oznámila ztrátu a chtěla nový. Zajímalo by mne, kdo teda měl najít a vrátit ten ztracený, když ne vaše děti? Nebo měl mít hotel dvě bedny míčků aby vaši rozmilí měli co ztrácet? Není toto rozmazlenost? reagovat

Jeník: Také nemohu doporučit! - 15. 8. 2016 22:30

Ceny jídla vysoké, neodpovídají kvalitě. Malá mistička vývaru za 50 Kč, kdyby to byl pořádný vývar tak neřeknu, ale zde byla jen voda a 4 kousky uzeného masa, jinak nic. Nehorázné jak se snaží šetřit. Objednaný steak byl samozřejmě také řádně naceněn, ale byl tuhý jako podrážka. Opravdu nic bych neřekl, kdy byly ceny poloviční. Jinak prostředí příjemné. reagovat

Marcela Heroldová: Poděkování - 6. 9. 2016 19:17

Chtěla bych poděkovat CELÉMU PERSONÁLU z Hotelu Zlatý Potok včele s paní majitelkou a jejím manželem,velmi milí lidé-usměvaví a vstřícní,trávili jsme 3 dny na Šumavě a sháněli ubytování na 1 noc a vybrali jsme si tento hotel v Řetenicích a byli jsme moc spokojeni.DĚKUJEME i za milou obsluhu a skvělé jídlo a pivko!Určitě se vrátíme!A jedna rada pro majitele:špatné recenze píšou jen závistivci,tak si z nich nic nedělejte a zůstaňte takoví jací jste!DÍKY.Marcela a Laďa z Blanska-Moravského Krasu. reagovat

Jana -shoda jmen, nejsem ta kuchařka :-D: Této recenzi nelze než se zasmát - 11. 12. 2016 2:51

nad hloupostí pisatelky. Paní, vy raději sedte doma na zadku, protože předpokládám, že jak někam vyrazíte, bude z toho zase negativní recenze. reagovat

Petr: Zábavné :-) - 14. 8. 2017 12:44

Pročítat celou diskuzi bylo velmi poučné a zábavné - nicméně výseldek je pro mně jednoznačný... rozhodně se nestanu vaším hostem. Vám a podobným přeji brzký a zasloužený krach. reagovat

Michal: Katastrofa - 10. 8. 2018 10:54

Tak sem si po shlédnutí dílu Ano šéfe říkal, že by to stálo za to vážit cestu z Brna. Ovšem po tom co sem si tu přečetl mě ani nehne. Za největší prasárnu považuju ty kočky. Co na to hygiena? Alergie na kočičí chlupy je jedna z nejrozšířenějších a ony si tam volně běhají po jídelně a stopro i v kuchyni. reagovat

Norg: Re: Katastrofa - 24. 7. 2020 23:55

Jsou tam kočky, ví se o tom, tak tam logicky lidi s alergií na kočičí chlupy nejezdí. A nelži, že je tento typ alergie nejrozšířenější. prostě není. Když ti to vadí, tak tam nejezdi. Doufám, že na nějakým sleváči najdeš i jiné hotely. Mě přijde úchylný, nakoupit na slevovém serveru voucher za poloviční cenu a čekat servis v plný ceně. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání